Nejprodávanější e-knihy - prosinec 2020
ekonomie

Skvělý ScrumMaster: #ScrumMasterWay - Zuzana Šochová

Vše, co by měl každý skvělý ScrumMaster vědět Průvodce pro všechny ScrumMastery, agilní kouče a leadery, kteří chtějí transformovat svoje organizace.

ekonomie
Ukázky

Skvělý ScrumMaster

279 Kč
Úvod do podnikové ekonomiky: 2., aktualizované vydání - Miloš Konečný, Dana Martinovičová, Jan Vavřina
Kniha seznamuje se základy řízení majetku a finančních zdrojů podniku a objasňuje základní ekonomické veličiny v podniku, financování a finančního rozhodování.
ekonomie
Ukázky

Úvod do podnikové ekonomiky

254 Kč
Základy úspěšného podnikání: Průvodce začínajícího podnikatele - Alena Šafrová Drášilová
V této knize najdete stručně, jasně a srozumitelně všechno, co je k začátku úspěšného malého a středního podnikání dobré vědět.
ekonomie
Ukázky

Základy úspěšného podnikání

339 Kč
Kafkonomie. Z boží vůle bankéř: Rozhovor s Romanem Chlupatým - Tomáš Sedláček, Roman Chlupatý, Joris Luyendijk
(1x)

Přední český ekonom Tomáš Sedláček si společně s publicistou a konzultantem Romanem Chlupatým přizvali k debatě Jorise Luyendijka.

ekonomie
Ukázky

Kafkonomie. Z boží vůle bankéř

98 Kč
Od nápadu k podnikatelskému plánu: Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti - Michal Andrea, Ivana Svobodová
Chcete rozjet nové podnikání nebo rozvíjet svůj stávající byznys?
ekonomie
Ukázky

Od nápadu k podnikatelskému plánu

314 Kč
Základy marketingu: 2., přepracované a rozšířené vydání - Miroslav Karlíček,  kol.
(1x)
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy.
ekonomie
Ukázky

Základy marketingu

305 Kč
Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí - Marek Adamík
Monografie se zabývá marketingovou komunikací nových náboženských hnutí v České republice a jejich mediální image.
ekonomie
Ukázky

Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí

69 Kč
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“.
ekonomie
Ukázky

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci

69 Kč
Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy - Radek Tahal,  kolektiv
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci.
ekonomie
Ukázky

Marketingový výzkum

297 Kč
Projektový management v praxi: Naučte se řídit projekty! - Jan Doležal, Jiří Krátký,  kol.
Řízení projektu má svá pravidla a nástroje a tato kniha vás s nimi seznámí. Získáte s ní srozumitelný návod, jak definovat, naplánovat, zrealizovat a ukončit méně komplexní projekty.
ekonomie
Ukázky

Projektový management v praxi

271 Kč
Zobrazuji 51 - 60 z 85 položek
<< < 1 .. 4 5 6 7 8 9 > >>