Nejprodávanější knihy - prosinec 2020
ekonomie

Circus politicus
(1x)
Circus politicus znamená v našem porozumění globalizaci rozhodný obrat. Ta se přestává díky této knize jevit jako abstraktní a neosobní proces. Její mechanismy se inkarnují ve směšných mocipánech.
ekonomie
Ukázky

Circus politicus

269 Kč
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
ekonomie

Marketing management

2 061 Kč
Sebepoznání, sebeřízení a stres
Třetí vydání úspěšné publikace je přehledněji uspořádáno a doplněno o nové poznatky a zkušenosti. Obsahuje šest nových tabulí, věnovaných kontextu sebezvládání - úspěchu, vitalitě a biologickému a společenskému rámci lidského života.
ekonomie

Sebepoznání, sebeřízení a stres

260 Kč
Tentokrát je to jinak
Publikace předních amerických univerzitních ekonomů C. M. Reinhartové a K. S. Rogoffa si klade otázku, proč státy již řadu století opakovaně procházejí různými typy finančních krizí, jako jsou neschopnost splácet dluhy, bankovní paniky...
ekonomie

Tentokrát je to jinak

448 Kč
Soumrak homo economicus
(2x)

Soumrak homo economicus navazuje na úspěšnou Sedláčkovu prvotinu Ekonomie dobra a zla. I v tomto textu nalezneme snahu vrátit ekonomii lidský rozměr a lidem víru v ekonomii.

ekonomie

Soumrak homo economicus

116 Kč
Čtyřhodinový pracovní týden
(3x)
Peníze mají hodnotu jen tehdy, pokud máte čas si je užít. Strávíte-li své mládí v kanceláři, nejsou Vám k ničemu...
ekonomie

Čtyřhodinový pracovní týden

386 Kč
Průvodce základními statistickými metodami
(1x)
Přehledná publikace s mnoha příklady a případovými studiemi je určena především studentům ekonomických fakult VŠ a lidem z ekonomické či technické praxe.
ekonomie

Průvodce základními statistickými metodami

320 Kč
Jak z dobré firmy udělat skvělou
Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl?
ekonomie

Jak z dobré firmy udělat skvělou

455 Kč
Naučte se investovat
Autor vás povede tak, že se naučíte rozlišovat mezi investicemi a spekulacemi, naučíte se správně chápat riziko, odhadovat vnitřní hodnotu akcie, rozlišovat mezi investičními strategiemi.
ekonomie

Naučte se investovat

241 Kč
Marketing
Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy.
ekonomie

Marketing

929 Kč
Zobrazuji 81 - 90 z 90 položek
<< < 1 .. 7 8 9