Nejprodávanější tituly - duben 2020
ekonomie

Sociální marketingové kampaně v Česku I.: Ochrana zdraví - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti.
ekonomie
Ukázky

Sociální marketingové kampaně v Česku I.

69 Kč
Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
ekonomie
Ukázky

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

69 Kč
Lesk a bída měnové politiky: Peníze tajemství zbavené? - Stanislava Janáčková - 10%
Co pro nás dělá měnová politika a co pro nás naopak udělat nemůže? Proč vedle úspěchů také mnohdy selhává? Tyto zásadní otázky nastoluje nová kniha známé české ekonomky Stanislavy Janáčkové. Měnová politika podle autorky není všemocná.
ekonomie

Lesk a bída měnové politiky

165 Kč
149 Kč
Lídři jedí poslední: Proč některé týmy drží pohromadě a jiné se rozpadají - Simon Sinek
(1x)
„Miluji svoji práci!“ Patříte mezi ty šťastné, kteří toto upřímně prohlašují, nebo naopak od začátku pracovní doby očima posunujete ručičku na hodinách? Představte si, že se každé ráno těšíte do práce a prožijete báječný pracovní den.
ekonomie
Ukázky

Lídři jedí poslední

249 Kč
Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování: 2., aktualizované a rozšířené vydání - Jiří Fotr, Jiří Hnilica
Moderní nástroje, jež lze uplatnit ve firmách při analýze rizika v rámci finančního řízení a investičního rozhodování s využitím praktických příkladů. Nové vydání se podrobněji věnuje využití scénářů a rozhodovacích stromů v analýze rizika a rozšířen
ekonomie
Ukázky

Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování

339 Kč
Ďáblův slovník ekonomie a financí - Pavel Kohout - 10%
Motto: “ Naučte člověka rybařit a bude mít co jíst do konce života. Dejte člověku rybu, kterou ulovil někdo jiný, a bude vás volit.”
ekonomie

Ďáblův slovník ekonomie a financí

348 Kč
313 Kč
Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka - Jitka Vysekalová,  kol.
Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. Ojedinělá publikace s mnoha příklady pozitivních i negativních emocí v marketingu.
ekonomie
Ukázky

Emoce v marketingu

421 Kč
Hudba v reklamě: a dalších oblastech marketingové komunikace - Radim Bačuvčík - 10%
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě.
ekonomie

Hudba v reklamě

269 Kč
242 Kč
Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky: Tvorba názvu / obchodního jména krok za krokem - Zdeněk Bauer,  kol. - 10%
(1x)
Těžištěm první poloviny knihy je tvoření slov (účinných obchodních názvů) a morfologie. Také jejich známková ochrana a propagace. Těžištěm druhé poloviny knihy jsou medailonky úspěšných obchodních firem a značek 19. a 20. století.
ekonomie
Ukázky

Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky

389 Kč
350 Kč
Praktický průvodce českými účetními výkazy v anglickém jazyce aneb překlad z češtiny do angličtiny - Zuzana Černá - 10%
Cílem publikace je přehlednou, srozumitelnou a v rámci možností i zábavnou formou seznámit uživatele s anglickými slovíčky a výrazy, které se používají a jsou nutné jak pro tvorbu finančních výkazů v anglickém a českém jazyce.
ekonomie
Ukázky

Praktický průvodce českými účetními výkazy v anglickém jazyce aneb překlad z češtiny do angličtiny

299 Kč
269 Kč
Zobrazuji 71 - 80 z 98 položek
<< < 1 .. 6 7 8 9 10 > >>