Nejprodávanější e-knihy - září 2020
média a komunikace

Kdo ví, kde budu zítra - Tomáš Etzler, Jindřich Šídlo
(5x)

Tomáš Etzler (* 1963) je český novinář, který v letech 2007 až 2014 působil jako stálý zpravodaj České televize v Číně. V roce 1999 začal pracovat pro CNN jako editor zpráv a poté působil pět let jako válečný zpravodaj CNN na Haiti, v Iráku a v Afghánistánu.    

média a komunikace
Ukázky

Kdo ví, kde budu zítra

249 Kč
Pytláci textů: Televizní fanoušci a participativní kultura - Henry Jenkins
Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli „na přání“.
média a komunikace
Ukázky

Pytláci textů

249 Kč
Manuál copywritingu: Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing - Vojtěch Untermüller
Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají?
média a komunikace
Ukázky

Manuál copywritingu

254 Kč
Buďte mistry improvizace - Monika Nevolová, Martin Vasquez
Kniha Buďte mistry improvizace vás prostřednictvím praktických cvičení naučí základním principům improvizace v mluveném projevu, v prezentacích a obecně v mezilidské komunikaci. Získáte nástroje, jak vtipně reagovat, jak překonat neočekávané situace, jak
média a komunikace
Ukázky

Buďte mistry improvizace

169 Kč
Čtvrtá revoluce: Jak infosféra mění tvář lidské reality - Luciano Floridi
Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní povahu, existenci a odpovědnost.
média a komunikace
Ukázky

Čtvrtá revoluce

220 Kč
Média, lži a příliš rychlý mozek: Průvodce postpravdivým světem - Petr Nutil
(1x)
Autorem knihy je spoluzakladatel webu manipulatori.cz, který se snaží podporovat nezávislé a kritické myšlení a odkrývat mediální lži.
média a komunikace
Ukázky

Média, lži a příliš rychlý mozek

229 Kč
Teoretická východiska informační vědy: Využití konceptuálního modelování v informační vědě - Barbora Drobíková, Radka Římanová, Jiří Souček, Martin Souček
V této monografii je formulována a řešena základní teoretická otázka informační vědy, kterou je struktura informačního univerza.
média a komunikace
Ukázky

Teoretická východiska informační vědy

130 Kč