Nejprodávanější e-knihy v roce 2020
média a komunikace

Kdo ví, kde budu zítra - Tomáš Etzler, Jindřich Šídlo
(5x)

Tomáš Etzler (* 1963) je český novinář, který v letech 2007 až 2014 působil jako stálý zpravodaj České televize v Číně. V roce 1999 začal pracovat pro CNN jako editor zpráv a poté působil pět let jako válečný zpravodaj CNN na Haiti, v Iráku a v Afghánistánu.    

média a komunikace
Ukázky

Kdo ví, kde budu zítra

249 Kč
Kritické myšlení: Dovednost (nejen) pro 21. století - Jan Gazda, Václav Liška, Bořivoj Marek
Publikace je věnována kritickému myšlení a kognitivním zkreslením. Kritické myšlení je jednou z nejpotřebnějších dovedností pro 21. století, ale zároveň je jednou z dovedností, která ve výuce na všech stupních škol nejvíce chybí.
média a komunikace
Ukázky

Kritické myšlení

69 Kč
Média, lži a příliš rychlý mozek: Průvodce postpravdivým světem - Petr Nutil
(1x)
Autorem knihy je spoluzakladatel webu manipulatori.cz, který se snaží podporovat nezávislé a kritické myšlení a odkrývat mediální lži.
média a komunikace
Ukázky

Média, lži a příliš rychlý mozek

229 Kč
Media life: Život v médiích - Mark Deuze
Publikace předkládá ucelenou a originální koncepci „života v médiích“. Přestože člověk obvykle trvá na pojetí technologie jako něčeho, co je vůči životu vnější, média nejen reprodukují, ale i utvářejí svět, v němž žijeme.
média a komunikace
Ukázky

Media life

210 Kč
Čtvrtá revoluce: Jak infosféra mění tvář lidské reality - Luciano Floridi
Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní povahu, existenci a odpovědnost.
média a komunikace
Ukázky

Čtvrtá revoluce

220 Kč
Manuál copywritingu: Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing - Vojtěch Untermüller
Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají?
média a komunikace
Ukázky

Manuál copywritingu

254 Kč
Tohle není propaganda: Válka proti realitě - Peter Pomerantsev
(2x)
Žijeme ve zrychlené době plné nejrůznějších vlivů. Cílené reklamy, hackeři, internetoví boti, ISIS, Putin, trollové, Trump – ti všichni se snaží otřást naším vnímáním reality.Surreálné atmosféře, jejímž cílem je nás dezorientovat.
média a komunikace
Ukázky

Tohle není propaganda

199 Kč
Základy teorie krizového managementu - Emil Antušák, Josef Vilášek
Publikace je určena především studentům dvouoborového studia studijního oboru Ochrana obyvatelstva se zaměřením na vzdělávání na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze.
média a komunikace
Ukázky

Základy teorie krizového managementu

130 Kč
Jak uspět při obchodním telefonování: Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů - Miroslav Princ
V této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
média a komunikace
Ukázky

Jak uspět při obchodním telefonování

254 Kč
Umění úspěšné komunikace: Jak správně naslouchat, řešit konflikty a mluvit s druhými lidmi - Andreas Basu, Liane Faust
Díky této ojedinělé knížce se naučíte úspěšně komunikovat s druhými lidmi, jednat otevřeně a zároveň empaticky naslouchat a nalézat řešení, která ocení obě strany.
média a komunikace
Ukázky

Umění úspěšné komunikace

144 Kč
Dějiny českých médií: Od počátku do současnosti, 2., upravené a doplněné vydání - Petr Bednařík, Jan Jirák, Barbara Köpplová
Kniha přináší chronologický přehled historie českých médií na pozadí světových dějin.
média a komunikace
Ukázky

Dějiny českých médií

424 Kč
Šok! Hrůza! Média! -  kolektiv autorů
Média dnes doslova hýbou společností. Víte, jak se v nich orientovat? Kdo vlastní české sdělovací prostředky a jak se to odráží v jejich obsahu? Tušíte, co se odehrává v novinářském světě a kdo, jak a proč pro vás zprávy tvoří?
média a komunikace
Ukázky

Šok! Hrůza! Média!

209 Kč
Facebooková (ne)závislost: Identita, interakce a uživatelská kariéra na Facebooku - Marie Pospíšilová
S příchodem internetu se proměnila povaha sociálních vazeb a interakcí. Objevily se nové způsoby, jak utvářet sociální kontakty, prostory, kde je možné spolu komunikovat, ale i nástroje, prostřednictvím kterých tyto interakce mohou probíhat.
média a komunikace
Ukázky

Facebooková (ne)závislost

110 Kč
Co je bulvár, co je bulvarizace - Barbora Osvaldová
Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané. Monografie o bulváru je více zaměřena na obtížné definování tohoto fenoménu, na jeho historii i současnost.
média a komunikace
Ukázky

Co je bulvár, co je bulvarizace

130 Kč
Zpravodajství v médiích - Barbora Osvaldová,  kol.
Publikace obsahuje články různých autorů věnovaných fenoménu zpravodajství.
média a komunikace
Ukázky

Zpravodajství v médiích

110 Kč
Odprezentuj: Průvodce přípravou prezentace - Marek Hrkal

Připravte se na cestu k poutavým prezentacím. Okouzlete publikum neotřelými slajdy, přesvědčte obchodní partnery pomocí dat, přitáhněte pozornost posluchačů poutavým příběhem. Naučte se vytvářet prezentace, díky kterým vystoupíte z řady.

média a komunikace
Ukázky

Odprezentuj

279 Kč
Kniha kódů a šifer: Tajná komunikace od starého Egypta po kvantovou kryptografii - Simon Singh
Kniha mapuje historii šifrování i současný stav kryptologie a vybírá z nich nejzajímavější témata, která podává srozumitelným způsobem.
média a komunikace
Ukázky

Kniha kódů a šifer

249 Kč
Věta jako povolání: nezapomínky - Karel Hvížďala
Významný český novinář a spisovatel Karel Hvížďala slaví v roce 2020 své osmdesáté narozeniny. K této příležitosti vychází mimořádné souborné vydání jeho úspěšných knih pod názvem Věta jako povolání…
média a komunikace
Ukázky

Věta jako povolání

349 Kč
V síti dezinformací: Proč věříme alternativním faktům - Jiří Táborský
(1x)
Ústřední témata knihy jsou šíření dezinformací v online prostředí a psychologie davu.
média a komunikace
Ukázky

V síti dezinformací

229 Kč
Proč cítím to, co ty: Intuitivní komunikace a tajemství zrcadlových neuronů - Joachim Bauer
Knížka je určena široké laické i odborné veřejnosti, zejména rodičům, partnerům, učitelům, manažerům, psychologům a všem, které zajímá tajemství komunikace mezi lidmi.
média a komunikace
Ukázky

Proč cítím to, co ty

212 Kč
Zobrazuji 1 - 20 z 39 položek
1 2 > >>