Nejprodávanější Kniha nebo Omalovánka v roce 2020
média a komunikace

Šok! Hrůza! Média! - 11%
Čeští novináři po roce 1989: od svobody k oligarchům.
média a komunikace

Šok! Hrůza! Média!

269 Kč
239 Kč
O nových médiích, modularitě a simulaci - 11%
Předložená kniha, kterou lze chápat jako příspěvěk k analýze fyziognomie současné (digitální) kultury a společnosti, se zaměřuje na dvě oblasti: na „novost“ digitálních technologií a na vyjasnění teze o pojetí média jako extenze.
média a komunikace

O nových médiích, modularitě a simulaci

306 Kč
272 Kč
Digital Humanities - 11%
Kniha podává zevrubnou zprávu o způsobech poznávání a produkci vědění v současných humanitních vědách.
média a komunikace

Digital Humanities

239 Kč
212 Kč
Jak novináři manipulují - 11%
(2x)
Kniha amerického reportéra, nositele sedmi prestižních ocenění EMMY.
média a komunikace

Jak novináři manipulují

269 Kč
239 Kč
Komunikace s nemocným - 11%
Komunikace mezi lékařem a pacientem patří mezi základní zdroje důvěry pro vztah nemocný – lékař.
média a komunikace

Komunikace s nemocným

359 Kč
319 Kč
Marketing management - 11%
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace

Marketing management

2 061 Kč
1 832 Kč
Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 - 11%
Cílem předložené kolektivní monografie je nabídnout sondy do českého myšlení o (masových) médiích mezi lety 1918 až 1938.
média a komunikace

Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938

207 Kč
184 Kč
Teoretická východiska informační vědy - 11%
V této monografii je formulována a řešena základní teoretická otázka informační vědy, kterou je struktura informačního univerza.
média a komunikace

Teoretická východiska informační vědy

171 Kč
152 Kč
Co je nového ve filmové vědě
Co může o filmu prozradit filmová věda, disciplína, která jej uchopuje kriticky, historicky i teoreticky? Film se vlivem technologií i diváckých nároků neustále proměňuje a s tím se mění způsoby jeho vnímání, interpretace a zkoumání.
média a komunikace
Ukázky

Co je nového ve filmové vědě

90 Kč
Žurnalistika a společnost - 11%
Kniha představuje přehlednou syntézu základních pohledů na charakter a poslání žurnalistiky a nabízí teoretické základy pro její zkoumání a reflexi. Díky přístupnému stylu zpracování ji ocení nejen odborná veřejnost.
média a komunikace

Žurnalistika a společnost

288 Kč
256 Kč
Zobrazuji 21 - 30 z 60 položek
<< < 1 2 3 4 5 6 > >>