Nejprodávanější tituly - říjen 2022
ekonomie

Procesní řízení pro manažery: Jak zařídit, aby lidé věděli, chtěli, uměli a mohli - Roman Fišer - 10%
(1x)
Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků.
ekonomie

Procesní řízení pro manažery

249 Kč
224 Kč
Zrození kmenového vůdce: I firmy mají své kmeny - Halee Fischer-Wright, John King, Dave Logan
(3x)
Ve firmách kmeny zajišťují, že se udělá, co je třeba udělat. Práce ale není hlavní důvod, proč kmeny vznikají. Kmeny jsou základním stavebním prvkem jakéhokoli rozsáhlejšího lidského úsilí.
ekonomie
Ukázky

Zrození kmenového vůdce

289 Kč
Marketing management: 14. vydání - Kevin Lane Keller, Philip Kotler
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
ekonomie
Ukázky

Marketing management

1 947 Kč
Koučování pro manažery: aneb Všichni mají potřebné zdroje pro své cíle - Radoslava Podaná
Publikace je přehlednou příručkou a pomocníkem nejen pro manažery, personalisty, lektory či mentory, ale také pro začínající kouče.
ekonomie
Ukázky

Koučování pro manažery

144 Kč
Nahá pravda: aneb Co nám neřekli o našich penězích a budoucnosti - Vladimír Pikora, Markéta Šichtařová - 15%
(12x)
Autoři kacířsky tvrdí, že jsme se stali obětí fikce: Zadlužení světa a neustálá honba za růstem jsou časovanou bombou, která hrozí již brzy vybuchnout. Podrobují zdrcující kritice naše politiky, kteří z nás sami záměrně dělají poslušné ovce.
ekonomie
Ukázky

Nahá pravda

299 Kč
254 Kč
Dramata a frašky ekonomie: Kohout se ptá Kohouta - Pavel Kohout - 10%

Ekonom Pavel Kohout (*1967) nám ve své knize nabízí základní vhled do těchto i jiných problémů. Opírá se při tom o svou širokou erudici, publicistický talent a otázky, které mu v zastoupení laiků klade jiný Pavel Kohout (*1928), spisovatel a dramatik.

ekonomie

Dramata a frašky ekonomie

249 Kč
224 Kč
Chování zákazníka: Jak odkrýt tajemství 'černé skříňky' - Jitka Vysekalová
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží.
ekonomie
Ukázky

Chování zákazníka

361 Kč
Manažerská ekonomika: 5., aktualizované a doplněné vydání - Miloslav Synek,  kolektiv
Nové, aktualizované a doplněné vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol.
ekonomie
Ukázky

Manažerská ekonomika

540 Kč
Komunikační dovednosti v praxi: 2., doplněné a přepracované vydání - Milan Mikuláštík
Vedle popisu základních funkcí a charakteristiky komunikace a komunikačních forem zachycuje problematiku osobnosti člověka, jeho Já v komunikačním kontextu, sociální vnímání a naslouchání.
ekonomie
Ukázky

Komunikační dovednosti v praxi

365 Kč
Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins - 7%
Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl?
ekonomie

Jak z dobré firmy udělat skvělou

489 Kč
455 Kč
Zobrazuji 71 - 80 z 84 položek
<< < 1 .. 6 7 8 9 > >>