Nejprodávanější knihy v roce 2022

Jak číst čísla
Data, grafy a analýzy nás dennodenně obklopují a narážíme na ně v médiích i při hospodských debatách. Statistiky nám slouží jako nepostradatelná opora při orientaci ve světě, a přece je čím dál víc zpochybňujeme....

Jak číst čísla

Energie
Navýsost aktuální kniha o možnostech využití energie, její produkci i vlivu na změny klimatu z pera světově uznávaného vědce.

Energie

Svět podle fyziky
Jim Al-Khalili mistrně osvětluje nejhlubší poznatky moderní fyziky a vysvětluje, co nám tato zásadní věda říká o vesmíru a povaze samotné reality.

Svět podle fyziky

Kniha kódů a šifer
Kniha mapuje historii šifrování i současný stav kryptologie a vybírá z nich nejzajímavější témata, která podává srozumitelným způsobem.

Kniha kódů a šifer

Často kladené otázky o vesmíru
Máte spoustu otázek: o prostoru, o času, o gravitaci, o pravděpodobnosti toho, že v červí díře potkáte své starší já. A všechny odpovědi najdete v téhle knize.

Často kladené otázky o vesmíru

Fyzika nemožného
Autora ve své knize zkoumá, nakolik už věda pokročila a nakolik jsme se přiblížili realizaci technologií, jež zatím fungují jen ve science-fiction. Ukazuje, jak lze simulovat neviditelnost, číst lidské myšlenky, atd.

Fyzika nemožného

Paralelní světy
Známý fyzik a zkušený popularizátor vědy Michio Kaku vykresluje ve své nejnovější knize fascinující a pozoruhodný obraz vesmíru, jak jej předkládá moderní fyzika na počátku 21. století.

Paralelní světy

Astronomie a fyzika – Hledání
„Astronomie a fyzika – HLEDÁNÍ“ je přehledem nejvýznamnějších objevů za poslední čtyři roky.

Astronomie a fyzika – Hledání

Dále než Einstein
Příběh fyziky je komplikovaný a dobrodružný. Po staletí se fyzikové noří stále hloub do tajemství přírody, vyvíjejí nové přístroje, které pomáhají některá tajemství rozluštit a jindy zas vedou k objevení nových záhad.

Dále než Einstein