Nejprodávanější e-knihy v roce 2022
média a komunikace

A odkud bych asi tak byl? - 20%
(5x)
Miroslav Karas působil v Rusku jako zahraniční reportér České televize a stal se svědkem mnoha zásadních momentů moderní ruské historie. Přinášel reportáže z dění v Donbasu i na Krymu, informoval o soudu s pilotkou Savčenkovou, zblízka sledoval Vladimira Putina a z první ruky zažil Olympijské hry v Soči.
média a komunikace
Ukázky

A odkud bych asi tak byl?

279 Kč
223 Kč
Novinářky - 20%
(5x)

Česká mediální scéna pohledem žen, které mají zásadní vliv na její podobu Moderují zpravodajské pořady, vedou velké mediální domy, píšou o tématech, která hýbou světem. Jaké překážky musely ve své kariéře zdolávat a kde berou motivaci?

média a komunikace
Ukázky

Novinářky

299 Kč
239 Kč
Kdo ví, kde budu zítra - 20%
(5x)

Tomáš Etzler (* 1963) je český novinář, který v letech 2007 až 2014 působil jako stálý zpravodaj České televize v Číně. V roce 1999 začal pracovat pro CNN jako editor zpráv a poté působil pět let jako válečný zpravodaj CNN na Haiti, v Iráku a v Afghánistánu.    

média a komunikace
Ukázky

Kdo ví, kde budu zítra

249 Kč
199 Kč
Kniha kódů a šifer - 20%
Kniha mapuje historii šifrování i současný stav kryptologie a vybírá z nich nejzajímavější témata, která podává srozumitelným způsobem.
média a komunikace
Ukázky

Kniha kódů a šifer

249 Kč
199 Kč
Metrická společnost - 20%
Všudypřítomný jazyk hodnocení a bodování zásadně změnil naše vnímání hodnoty a statusu. Vzestup kvantifikace vytvořil a posílil sociální hierarchie a kvalitativní rozdíly proměnil v kvantitativní nerovnosti.
média a komunikace
Ukázky

Metrická společnost

200 Kč
160 Kč
Tohle není propaganda - 20%
(2x)
Žijeme ve zrychlené době plné nejrůznějších vlivů. Cílené reklamy, hackeři, internetoví boti, ISIS, Putin, trollové, Trump – ti všichni se snaží otřást naším vnímáním reality.Surreálné atmosféře, jejímž cílem je nás dezorientovat.
média a komunikace
Ukázky

Tohle není propaganda

199 Kč
159 Kč
Pandemie: anatomie krize - 20%
Třicet tisíc obětí, přeplněné nemocnice, zavřené školy, sporná politická rozhodnutí. Ale také hrdinství zdravotníků a naděje na ukončení krize v podobě očkování. Další vlny koronavirové pandemie zasáhly Česko nebývale tvrdě.
média a komunikace
Ukázky

Pandemie: anatomie krize

439 Kč
351 Kč
Základy teorie krizového managementu - 20%
Publikace je určena především studentům dvouoborového studia studijního oboru Ochrana obyvatelstva se zaměřením na vzdělávání na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze.
média a komunikace
Ukázky

Základy teorie krizového managementu

130 Kč
104 Kč
Jak získat a ovlivnit téměř každého - 20%
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace
Ukázky

Jak získat a ovlivnit téměř každého

271 Kč
217 Kč
Kritické myšlení - 20%
Publikace je věnována kritickému myšlení a kognitivním zkreslením. Kritické myšlení je jednou z nejpotřebnějších dovedností pro 21. století, ale zároveň je jednou z dovedností, která ve výuce na všech stupních škol nejvíce chybí.
média a komunikace
Ukázky

Kritické myšlení

69 Kč
55 Kč
Dějiny českých médií - 20%
Kniha přináší chronologický přehled historie českých médií na pozadí světových dějin.
média a komunikace
Ukázky

Dějiny českých médií

424 Kč
339 Kč
Zpravodajství v médiích - 20%
Publikace obsahuje články různých autorů věnovaných fenoménu zpravodajství.
média a komunikace
Ukázky

Zpravodajství v médiích

110 Kč
88 Kč
Jak rozumět populární kultuře - 20%
Českým překladem chceme nabídnout knihu, která již zřejmě zůstane klíčovým dílem, jež otevřelo cestu populární a masové kultuře z nočních stolečků na studentských kolejích do univerzitních učeben a pracoven.
média a komunikace
Ukázky

Jak rozumět populární kultuře

179 Kč
143 Kč
Jak uspět při obchodním telefonování - 20%
V této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
média a komunikace
Ukázky

Jak uspět při obchodním telefonování

254 Kč
203 Kč
Jak vzpomínáme na normalizaci - 20%

Má být škola hlásnou troubou „politicky korektní paměti“? Jakou paměť má reprodukovat? A má vůbec nějakou reprodukovat? Jaká by měla být její pozice ve stále intenzivnějších kulturních válkách?

média a komunikace
Ukázky

Jak vzpomínáme na normalizaci

210 Kč
168 Kč
Media life - 20%
Publikace předkládá ucelenou a originální koncepci „života v médiích“. Přestože člověk obvykle trvá na pojetí technologie jako něčeho, co je vůči životu vnější, média nejen reprodukují, ale i utvářejí svět, v němž žijeme.
média a komunikace
Ukázky

Media life

210 Kč
168 Kč
Odprezentuj - 20%

Připravte se na cestu k poutavým prezentacím. Okouzlete publikum neotřelými slajdy, přesvědčte obchodní partnery pomocí dat, přitáhněte pozornost posluchačů poutavým příběhem. Naučte se vytvářet prezentace, díky kterým vystoupíte z řady.

média a komunikace
Ukázky

Odprezentuj

279 Kč
223 Kč
Média, lži a příliš rychlý mozek - 20%
(1x)
Autorem knihy je spoluzakladatel webu manipulatori.cz, který se snaží podporovat nezávislé a kritické myšlení a odkrývat mediální lži.
média a komunikace
Ukázky

Média, lži a příliš rychlý mozek

229 Kč
183 Kč
Facebooková (ne)závislost - 20%
S příchodem internetu se proměnila povaha sociálních vazeb a interakcí. Objevily se nové způsoby, jak utvářet sociální kontakty, prostory, kde je možné spolu komunikovat, ale i nástroje, prostřednictvím kterých tyto interakce mohou probíhat.
média a komunikace
Ukázky

Facebooková (ne)závislost

110 Kč
88 Kč
Buďte mistry improvizace - 20%
Kniha Buďte mistry improvizace vás prostřednictvím praktických cvičení naučí základním principům improvizace v mluveném projevu, v prezentacích a obecně v mezilidské komunikaci. Získáte nástroje, jak vtipně reagovat, jak překonat neočekávané situace, jak
média a komunikace
Ukázky

Buďte mistry improvizace

169 Kč
135 Kč
Zobrazuji 1 - 20 z 57 položek
1 2 3 > >>