Moravský fotograf Vojta Dukát (* 1947) odešel po okupaci Československa sovětskou armádou do nizozemského exilu (1968). Toulal se po světě a vynikl v žánru humanistické fotografie. 38. svazek edice Fototorst.
Vladimír Jindřich Bufka (1887-1916) je neprávem opomíjeným českým fotografem. Byl všestranně nadaným tvůrcem a chemikem. Svého času konkuroval Františku Drtikolovi.
33. svazek edice Fototorst. Fotograf Ivan Pinkava (* 1961) si během takřka třiceti let vytvořil vlastní, svébytný vizuální jazyk, který lze ztotožnit s jeho vlastním uvažováním o světě.
Kniha Plasy 1981 zachycuje fotografickou výstavu, která se stala jednou z nejvýznamnějších událostí české nezávislé kultury v normalizačním dvacetiletí 1969–1989.
Podkarpatská Rus patří stále ještě k nejkrásnějším koutům Evropy. Lidé tu žijí v sepjetí s přírodou, uchovávají si tradiční náboženské zvyky, vzájemně si pomáhají a jsou velice srdeční.
Pohledem na staré fotografie se vracíme do minulosti, abychom návratem na stejná místa po sto letech mohli zjistit k jakým proměnám došlo, a mohli uvažovat o tom co znamenají.
Kniha fotografií Pavla Štechy, které zaznamenávají historické i všední události let 1968-1990 podává výpověď o povaze, mentalitě a životním stylu české společnosti v uplynulých letech.
Úchvatné rodinné domy architektů Jána Stempela a Jana Jakuba Tesaře můžete nyní poznat zcela jinak. Jejich autoři vás vezmou na nevšední průzkum svých dosud nerealizovaných staveb.
Katalog Věštění z noční oblohy částečně zakryté mraky. Role fotografie v postmediální době vychází ke stejnojmenné výstavě konané v Domě fotografie od 24. května do 18. září 2022.
Fotografická kniha s názvem Charles Bridge je poslední částí triptychu fotografa Jana Jindry. Pohybuje se v ní na hranici dokumentární a stylistické fotografie s douškem inspirace pražských výjevů Františka Drtikola.
Ikonické momenty z dějin lidstva v živých barvách, jak je viděli tenkrát. Přes 120 černobílých fotografií bylo realisticky a se smyslem pro historický detail kolorováno, a uvedeno v nový život.
Fotograf Petr Toman se v této unikátní knize opět v letadle vrací do svých milovaných Krkonoš. Tentokrát nám představí naše nejvyšší pohoří jako hory mnoha tváří.
Les nelze nemilovat. Ač oprávněně vzbuzuje jistou bázeň, naplňuje nás přirozeným klidem, harmonií, pocitem odvěkého řádu i sounáležitosti. Starý les je již téměř mysterium – symbol věčnosti.
Kniha Fotografické publikace Vítkovických železáren představuje náhled do vývoje jednoho z našich nejvýznamnějších hutních a strojírenských podniků prostřednictvím fotografických propagačních materiálů.