Nejprodávanější e-knihy - březen 2024
média a komunikace

Novinářem v Číně 2: Nezešílet! - Tomáš Etzler
(5x)
Ponořte se do víru zážitků asijské dekády Tomáše Etzlera, vydala by na několik lidských životů. Jak vývoj Číny ovlivnila politika jednoho dítěte? Jaké je zde postavení žen?
média a komunikace
Ukázky

Novinářem v Číně 2

329 Kč
Jak říct ne sociálním sítím: Snadné tipy, jak se nenechat ovládnout sociálními médii - Chloe Ramsden
Tato kniha nabízí spoustu tipů. Ukáže vám, jak si nastavit pravidla, jak využívat sociální sítě funkčně a s rozvahou a jak si k nim vytvořit zdravý vztah. Pomůže vám udělat první krok ke šťastnějšímu „on-line" životu.
média a komunikace
Ukázky

Jak říct ne sociálním sítím

119 Kč
Media life: Život v médiích - Mark Deuze
Publikace předkládá ucelenou a originální koncepci „života v médiích“. Přestože člověk obvykle trvá na pojetí technologie jako něčeho, co je vůči životu vnější, média nejen reprodukují, ale i utvářejí svět, v němž žijeme.
média a komunikace
Ukázky

Media life

210 Kč
Jak získat a ovlivnit téměř každého - Paul McGee
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace
Ukázky

Jak získat a ovlivnit téměř každého

271 Kč
Fakta musí zatančit - Mariusz Szczygiel
Proč bez detailu nelze nazřít celek? Čím se liší fakt od faktu prezentovaného čtenářům? Je skutečně Chladnokrevně Trumana Capoteho prvním románem non-fiction? K čemu může reportérovi posloužit hodně dlouhá šála?
média a komunikace
Ukázky

Fakta musí zatančit

249 Kč
Marketingová komunikace a public relations: Výklad pojmů a teorie oboru - Jan Halada (ed.)
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání, a obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel.
média a komunikace
Ukázky

Marketingová komunikace a public relations

Jan Halada (ed.)
150 Kč
Vyváženost ve vysílání - Jan Křeček, Jan Miessler, Vlastimil Nečas, Ivan Vodochodský
Analytická a regulační praxe rozhlasového a televizního vysílání v ČR dosud neměla k dispozici ustálený výklad konceptů objektivity a vyváženosti, a nemohla proto zohlednit klíčový požadavek vysílacího zákona, aby nebyla v celku vysílaného programu jednostranně zvýhodňována žádná politická strana.
média a komunikace
Ukázky

Vyváženost ve vysílání

254 Kč
Dějiny českých médií: Od počátku do současnosti, 2., upravené a doplněné vydání - Petr Bednařík, Jan Jirák, Barbara Köpplová
Kniha přináší chronologický přehled historie českých médií na pozadí světových dějin.
média a komunikace
Ukázky

Dějiny českých médií

424 Kč
Pytláci textů: Televizní fanoušci a participativní kultura - Henry Jenkins
Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli „na přání“.
média a komunikace
Ukázky

Pytláci textů

249 Kč
Věta jako povolání: nezapomínky - Karel Hvížďala
Významný český novinář a spisovatel Karel Hvížďala slaví v roce 2020 své osmdesáté narozeniny. K této příležitosti vychází mimořádné souborné vydání jeho úspěšných knih pod názvem Věta jako povolání…
média a komunikace
Ukázky

Věta jako povolání

349 Kč
Zobrazuji 1 - 10 z 13 položek
1 2 > >>