Nejprodávanější e-knihy v roce 2024
ekonomie

Komunikační a obchodní dovednosti manažera: 3., doplněné vydání - Vladimíra Khelerová
V novém vydání úspěšné a čtivé příručky najdete osvědčené rady a tipy, jak zlepšit své komunikační a manažerské dovednosti, posílit vyjednávací schopnosti a umění přesvědčit. Tyto dovednosti jsou pro váš úspěch nepostradatelné.
ekonomie
Ukázky

Komunikační a obchodní dovednosti manažera

169 Kč
Daňové zákony 2024: úplná znění k 1. 1. 2024 - Hana Marková
Nejprodávanější daňová publikace v ČR!
ekonomie
Ukázky

Daňové zákony 2024

161 Kč
Fantastické finance: Nízké daně, vysoiké výdaje a nezadlužená budoucnost - Petr Jánský
Kniha Fantastické finance popisuje současnost a budoucnost českých veřejných financí pro širší veřejnost.
ekonomie
Ukázky

Fantastické finance

239 Kč
Finanční trhy: 5., aktualizované a rozšířené vydání - Oldřich Rejnuš
Publikace se věnuje fungování finančních trhů a investičním instrumentům.
ekonomie
Ukázky

Finanční trhy

1 274 Kč
Makroekonomie: 4., aktualizované a rozšířené vydání - Václav Jurečka, Martin Macháček,  kolektiv
Čtvrté vydání pedagogicky osvědčené učebnice makroekonomie reaguje na změny, ke kterým došlo v posledních letech jak v české a světové ekonomice, tak i v ekonomické teorii.
ekonomie
Ukázky

Makroekonomie

399 Kč
Řízení lidí v organizacích - Jan Barták
Publikace se zaměřuje na problematiku řízení lidí v silně nelineárním prostředí organizací, vyvolaném chaotickým působením geopolitických, demografických, sociálních, migračních, technických a dalších faktorů.
ekonomie
Ukázky

Řízení lidí v organizacích

424 Kč
Začínáme na burze: Jak uspět při obchodování na finančních trzích - Ondřej Hartman
Chcete dosáhnout úspěchu při obchodování na finančních trzích? Nevyznáte se v příliš odborných analýzách na finančních serverech? Všem začínajícím investorům přichází na pomoc kniha Ondřeje Hartmana.
ekonomie
Ukázky

Začínáme na burze

279 Kč
Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy,  2. vydání - Radek Tahal,  kolektiv
Nové vydání knihy se ucelen zabývá aktuálními metodami a technikami souasného marketingového výzkumu.
ekonomie
Ukázky

Marketingový výzkum

416 Kč
Základy statistiky: Aplikace v technických a ekonomických oborech - 3., rozšířené vydání - Oldřich Kříž, Jiří Neubauer, Marek Sedlačík
Publikace Základy statistiky přináší elementární poznatky z teorie statistiky a objasňuje podstatu statistického zpracování dat a tuto exaktní vědu přibližuje jako velmi praktickou disciplínu.
ekonomie
Ukázky

Základy statistiky

314 Kč
Copywriting: Pište texty, které prodávají - Michaela Raková, Anna Sálová, Zuzana Veselá
Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem.
ekonomie
Ukázky

Copywriting

349 Kč
Agilní metody řízení projektů - Eduard Kunce, Zuzana Šochová

Jak vytvořit efektivní vývojářský tým Pracujete jako vývojáři v týmu? Chcete pracovat efektivněji? Seznamte se s agilními metodami, pomocí nichž budete vyvíjet rychleji, efektivněji, s menším počtem chyb.

ekonomie
Ukázky

Agilní metody řízení projektů

279 Kč
Monetární ekonomie v období krize a konvergence - Martin Mandel, Vladimír Tomšík
Monografie významných českých autorů pokrývá stěžejní otázky vnější rovnováhy vmalé otevřené ekonomice, dynamiku měnových kursů v krátkém a dlouhém období a hlavní vývojové fáze měnové politiky v České republice za období 1993–2017, a to na pozadí problematiky konvergenčního procesu malé otevřené ekonomiky k Evropské měnové unii.
ekonomie
Ukázky

Monetární ekonomie v období krize a konvergence

279 Kč
Účetnictví společenství vlastníků jednotek v praxi - 2.vydání - Martin Durec
Jste statutárním orgánem SVJ, zabýváte se účetnictvím SVJ nebo se jen zajímáte o problematiku bytového spoluvlastnictví? Pak právě vám bude tato kniha neocenitelnou pomůckou...
ekonomie
Ukázky

Účetnictví společenství vlastníků jednotek v praxi - 2.vydání

195 Kč
Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy: 3., aktualizované vydání
Chcete zvládnout základy ekonomického a finančního řízení firem?
ekonomie
Ukázky

Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy

314 Kč
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu: Úspěšné návyky vizionářských společností - Jim Collins, Jerry I. Porras
Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé
ekonomie
Ukázky

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu

399 Kč
Financování měst, obcí a regionů - teorie a praxe: 3. aktualizované a rozšířené vydání - Romana Provazníková
Kniha reaguje na neustále se měnící podmínky, ve kterých se financování územních samospráv vyvíjí — změny rozpočtového určení daní, návrh fiskální ústavy, která se územních samospráv dotýká, zdroje financování z EU v programovacím období 2014—2020.
ekonomie
Ukázky

Financování měst, obcí a regionů - teorie a praxe

314 Kč
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality - Vratislav Kozák, Jan Závodný Pospíšil
Kniha se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování.
ekonomie
Ukázky

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

69 Kč
Soumrak homo economicus: rozhovor Romana Chlupatého - Tomáš Sedláček, Roman Chlupatý, David Orrell
(7x)

Soumrak homo economicus navazuje na úspěšnou Sedláčkovu prvotinu Ekonomie dobra a zla. I v tomto textu nalezneme snahu vrátit ekonomii lidský rozměr a lidem víru v ekonomii.

ekonomie
Ukázky

Soumrak homo economicus

79 Kč
Delegování jako způsob manažerského myšlení - Martin Cipro
MManažeři většinou považují delegování za standardní přístup při předávání odpovědností a pravomocí, ale ve skutečnosti málokdy skutečně delegují.
ekonomie
Ukázky

Delegování jako způsob manažerského myšlení

186 Kč
Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: Konkurenční dynamika a potenciál podnikání - Zdeněk Mikoláš
Konkurenční potenciál firem je stěžejním faktorem udržení dynamiky podnikání. Autor se pokouší najít v plejádě existujících teorií a praktických pohledů na konkurenci společný základ, výchozí moment, o který by se mohla opřít moderně rozvíjená firma.
ekonomie
Ukázky

Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku

168 Kč
Zobrazuji 41 - 60 z 246 položek
<< < 1 2 3 4 5 .. 13 > >>