Nejprodávanější e-knihy v roce 2025
ekonomie

Marketing na Facebooku a Instagramu: Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky - Tereza Semerádová, Petr Weinlich

Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci.

ekonomie
Ukázky

Marketing na Facebooku a Instagramu

249 Kč
Řízení neziskových organizací: klíčové oblasti pro jejich udržitelnost - Pavlína Hejduková, Dita Hommerová, Michaela Krechovská
Publikace se věnuje klíčovým oblastem řízení neziskových organizací a jejich postavení a úloze v ekonomice. Klíčové oblasti řízení zahrnují témata jako udržitelnost, finanční řízení a marketingové řízení.
ekonomie
Ukázky

Řízení neziskových organizací

254 Kč
Skvělý ScrumMaster: #ScrumMasterWay - Zuzana Šochová

Vše, co by měl každý skvělý ScrumMaster vědět Průvodce pro všechny ScrumMastery, agilní kouče a leadery, kteří chtějí transformovat svoje organizace.

ekonomie
Ukázky

Skvělý ScrumMaster

279 Kč
Základy úspěšného podnikání: Průvodce začínajícího podnikatele - Alena Šafrová Drášilová
V této knize najdete stručně, jasně a srozumitelně všechno, co je k začátku úspěšného malého a středního podnikání dobré vědět.
ekonomie
Ukázky

Základy úspěšného podnikání

339 Kč
Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji - Vojtěch Bednář
V knížce najdete mnoho praktických rad a příkladů z reálné praxe. Je určena personalistům a manažerům v komerčním i nekomerčním sektoru.
ekonomie
Ukázky

Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji

195 Kč
Management a hospodaření muzeí - František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček, Antonín Šimčík
Kniha zkoumá problém řízení a hospodaření muzeí a snaží se ukázat muzeum jako kulturní instituci, která může být analyzována z různých hledisek.
ekonomie
Ukázky

Management a hospodaření muzeí

200 Kč
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů.
ekonomie
Ukázky

Marketingová komunikace v místě prodeje

421 Kč
Podniková ekonomika - klíčové oblasti - Eva Jelínková, Petra Taušl Procházková
Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku, pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow nebo pochopili problematiku řízení nákupu?
ekonomie
Ukázky

Podniková ekonomika - klíčové oblasti

297 Kč
Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení: Příručka pro praxi - David Slouka
Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není.
ekonomie
Ukázky

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení

208 Kč
Základy marketingu: 2., přepracované a rozšířené vydání - Miroslav Karlíček,  kol.
(1x)
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy.
ekonomie
Ukázky

Základy marketingu

305 Kč
Zobrazuji 121 - 130 z 172 položek
<< < 1 .. 11 12 13 14 15 .. 18 > >>