Nejprodávanější e-knihy v roce 2025
ekonomie

Nové trendy v leadershipu: Koncepce, výzkumy, aplikace - Eva Jarošová, Hana Lorencová, Daniela Pauknerová
Cílem knihy je představit základní přístupy v leadershipu a v šesti studiích vybraných konceptů poukázat na specifika leadershipu uplatňovaného v českých podmínkách a představit trendy leadershipu, které jsou aktuální v globálních podmínkách. Leadership je v současnosti vymezován jako proces ovlivňování druhých za účelem dosažení společných cílů.
ekonomie
Ukázky

Nové trendy v leadershipu

249 Kč
Finanční analýza: Komplexní průvodce s příklady - Adriana Knápková, Drahomíra Pavelková, Karel Šteker
Třetí, kompletně aktualizované vydání knihy zohledňuje všechny změny v oblasti účetnictví, které od roku 2016 vstoupily v platnost. Nová legislativa přinesla změny v účetních výkazech, které jsou používané ve finanční analýze.
ekonomie
Ukázky

Finanční analýza

280 Kč
Hlavní účetní systémy: IFRS a US GAAP - Josef Jílek
Kniha podává přehled o nynějším stavu a budoucím směřování evropských a českých předpisů (zejména IFRS) v oblasti účetnictví a auditu.
ekonomie
Ukázky

Hlavní účetní systémy: IFRS a US GAAP

254 Kč
Sportovní marketing: CSR a sponzoring - Vilém Kunz
Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu.
ekonomie
Ukázky

Sportovní marketing

229 Kč
Projektový management v praxi: Naučte se řídit projekty! - Jan Doležal, Jiří Krátký,  kol.
Řízení projektu má svá pravidla a nástroje a tato kniha vás s nimi seznámí. Získáte s ní srozumitelný návod, jak definovat, naplánovat, zrealizovat a ukončit méně komplexní projekty.
ekonomie
Ukázky

Projektový management v praxi

271 Kč
Společenská odpovědnost firem společensky citlivých odvětví - Liběna Tetřevová
Nově na trh přichází zcela ojedinělá publikace, která řeší vybrané problémy společenské odpovědnosti firem (CSR) s ohledem na specifika firem společensky citlivých odvětví, jako jsou například zbrojařské firmy, firmy chemického průmyslu.
ekonomie
Ukázky

Společenská odpovědnost firem společensky citlivých odvětví

254 Kč
Toyota Kata: Systematickým vedením lidí k výjimečným výsledkům - Mike Rother
Světově uznávaná publikace je další ze série knih o kultuře a nástrojích, které dělají z Toyoty nejúspěšnější automobilku světa. Prakticky a konkrétně ukazuje, jak vést a rozvíjet zaměstnance, aby dokázali maximálně využít svých schopností.
ekonomie
Ukázky

Toyota Kata

399 Kč
Veřejné finance: v teorii a praxi - Alena Maaytová, František Ochrana, Jan Pavel,  kol.
Publikace pomůže čtenáři pochopit vzájemné vazby v oblasti veřejných financí, vysvětluje fungování jednotlivých prvků veřejných financí, nastiňuje aktuální problémy a možnosti jejich řešení.
ekonomie
Ukázky

Veřejné finance

254 Kč
Financování měst, obcí a regionů - teorie a praxe: 3. aktualizované a rozšířené vydání - Romana Provazníková
Kniha reaguje na neustále se měnící podmínky, ve kterých se financování územních samospráv vyvíjí — změny rozpočtového určení daní, návrh fiskální ústavy, která se územních samospráv dotýká, zdroje financování z EU v programovacím období 2014—2020.
ekonomie
Ukázky

Financování měst, obcí a regionů - teorie a praxe

314 Kč
Jak se stát skutečným lídrem: Proč hraje emoční inteligence tak důležitou roli? - Daniel Goleman
Ke správnému vedení lidí nestačí mít jen pouhé vysoké IQ. Kromě „obyčejné“ inteligence totiž musí mít každý skutečný lídr ještě jinou - EMOČNÍ.
ekonomie
Ukázky

Jak se stát skutečným lídrem

212 Kč
Finanční matematika pro každého: 8. rozšířené vydání - Petr Dvořák, Jiří Málek, Jarmila Radová
Kniha vysvětluje základní matematické postupy, které jsou spojeny s nejvýznamnějšími finančními produkty a instrumenty. Hlavními výhodami jsou stručnost a výstižnost knihy.
ekonomie
Ukázky

Finanční matematika pro každého

254 Kč
Marketing management: 14. vydání - Kevin Lane Keller, Philip Kotler
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
ekonomie
Ukázky

Marketing management

1 947 Kč
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality - Vratislav Kozák, Jan Závodný Pospíšil
Kniha se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování.
ekonomie
Ukázky

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

69 Kč
Asertivita pro manažery: Jak využít pozitiva asertivní komunikace k dosažení svých cílů - 2., rozšířené vydání - Dagmar Lahnerová
Praktická a čtivá knížka pomůže všem manažerům, vedoucím týmů a podnikatelům asertivně komunikovat s jednotlivci a týmy. Dozvíte se, jak asertivně vyjadřovat nesouhlas a řešit konflikty, jak pomocí asertivity čelit neoprávněné kritice,
ekonomie
Ukázky

Asertivita pro manažery

212 Kč
Koučování pro manažery: aneb Všichni mají potřebné zdroje pro své cíle - Radoslava Podaná
Publikace je přehlednou příručkou a pomocníkem nejen pro manažery, personalisty, lektory či mentory, ale také pro začínající kouče.
ekonomie
Ukázky

Koučování pro manažery

144 Kč
Delegování jako způsob manažerského myšlení - Martin Cipro
MManažeři většinou považují delegování za standardní přístup při předávání odpovědností a pravomocí, ale ve skutečnosti málokdy skutečně delegují.
ekonomie
Ukázky

Delegování jako způsob manažerského myšlení

186 Kč
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe.
ekonomie
Ukázky

Image a firemní identita

319 Kč
Jak začít multilevelmarketing: Strašák nebo příležitost? - Ivo Toman
Od počátku mého působení v multi - level marketingu (dále jen MLM) slýchávám o problémech, které mají lidé vstupující do našeho obchodu. I já jsem měl, ale po delší době jsem zjistil, že jsem si je vytvářel sám.
ekonomie
Ukázky

Jak začít multilevelmarketing

79 Kč
Investuj a zbohatni: Svět akcií, bitcoinu a zlata - Eduard Kejnovský
Kniha je praktickou příručkou každého začínajícího investora. Stručnou a srozumitelnou formou vám vysvětlí, jak si koupit první akcii a obchodovat na burze, jak sestavit výnosné portfolio.
ekonomie
Ukázky

Investuj a zbohatni

169 Kč
Makroekonomická analýza – od teorie k aplikaci - Jan Vejmělek, Václav Žďárek,  kolektiv
Tato jedinečná publikace se zaměřuje na analýzu klíčových oblastí národního hospodářství, včetně výroby, rozdělování, spotřeby, ekonomického růstu, veřejných financí a hospodářských politik, zejména měnové a fiskální.
ekonomie
Ukázky

Makroekonomická analýza – od teorie k aplikaci

1 274 Kč
Zobrazuji 61 - 80 z 172 položek
<< < 1 2 3 4 5 6 .. 9 > >>