Analýza obsahu mediálních sdělení

Nakladatel:  Karolinum 2005
Rozebráno
-10%
155 Kč
140 Kč
pohlídat

Anotace

Druhé, přepracované vydání knihy poskytující úvod do problematiky politické komunikace a obsahové analýzy masově mediovaných textů. První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlagenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Analýza obsahu mediálních sdělení
Autor:
Hagen, Lutz, Končelík, Jakub, Reifová, Irena, Scherer, Helmut a Schulz, Winfried
Nakladatel:
Karolinum
EAN:
9788024608273
ISBN:
80-246-0827-8
Popis:
1× kniha, brožovaná, 150 stran, česky
Rozměry:
14 × 20 cm
Rok vydání:
2005 (2. přepracované vydání)