Slovník mediální komunikace

Nakladatel:  Portál 2004
Rozebráno
-10%
465 Kč
419 Kč
pohlídat

Anotace

Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti.
Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Slovník mediální komunikace
Autor:
Reifová, Irena a kolektiv
Nakladatel:
Portál
EAN:
9788071789260
ISBN:
80-7178-926-7
Popis:
1× kniha, vázaná, 328 stran, česky
Rozměry:
14,5 × 20,5 cm
Rok vydání:
2004 (1. vydání)