Ondřej Souček - 30 vteřin
Skladem

30 vteřin

Skladem
170 Kč

Anotace

Délka reklamního sporu je nejčastěji pouze třicet vteřin. Do tohoto krátkého časového úseku je soustředěn neuvěřitelný tlak. Nejen na zákazníky, ale také na samotné reklamní tvůrce. Kdo od této knihy očekává naleštěné reklamní obrázky, bude pravděpodobně zklamán. Syrové příběhy lidí bojujících o vlastní existenci vzbuzují úsměv, ale vždy po nich...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Celkové hodnocení
(4x)

Vaše hodnocení
Kniha je velmi zdařilá. Jednotlivé povídky, které vytváří gradující příběh, jsou dobře vystavěné a velmi čtivé. Je z nich patrné, že autor píše o prostředí, které je mu dobře známé a ve kterém se orientuje. Není to příběh „o“ reklamní branži (se kterými se setkáváme u jiných autorů nebo v českých filmech a které toho prostředí buď karikují nebo...
Více
Kdo si to nepřečetl není v naší spiklenecké partě těch, kteří vědí.
Tak jsem chtěl dělat v reklamě a po přečtení téhle knížky to začínám zvažovat. Jsou tam asi samí blázni. Knihu jsem zhltnul naráz. Čte se super.
Znalost reklamního prostředí se autorovi rozhodně upřít nedá, stylisticky je však tato kniha někde mezi lepší slohovou prací studenta střední školy a literární tvorbou Haliny Pawlovské. K záporům knihy je třeba přičíst nevzhlednou typografii a nedbalou redakční práci. Kladem je pak jednoznačně čtivost a už zmíněná orientace v tématu.
Zobrazit další (1)

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
30 vteřin
Autor:
Souček, Ondřej
Nakladatel:
NLN - Nakladatelství Lidové noviny
EAN:
9788074220616
ISBN:
978-80-7422-061-6
Doporučená prodejní cena:
189 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 200 stran, česky
Rozměry:
12,5 × 20 cm
Rok vydání:
2010