Dagmar Jakubíková - Marketing v cestovním ...

Marketing v cestovním ruchu: Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání

Nakladatel: Grada 2012
314 Kč
běžná cena 314 Kč
Pohlídat

Anotace

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketing v cestovním ruchu
Autor:
Jakubíková, Dagmar
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
314 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 320 stran, 6,1 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2012