Marketing a strategické řízení ve veřejných službách: Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby

Nakladatel: Grada 2014
254 Kč
běžná cena 254 Kč
Pohlídat

Anotace

Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
Autor:
Slavík, Jakub
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
254 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 192 stran, 2,3 MB ePUB ePUB, 5,4 MB Mobi Mobi, 5,2 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2014