Pavel Horňák - Reklama. ...
Skladem

Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

Nakladatel:  VeRBuM 2018
Skladem
-10%
399 Kč
359 Kč

Anotace

Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy,...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
Autor:
Horňák, Pavel
Nakladatel:
VeRBuM
EAN:
9788087500941
ISBN:
978-80-87500-94-1
Popis:
1× kniha, vázaná, 400 stran, slovensky
Rozměry:
17 × 23,5 cm
Rok vydání:
2018 (2. vydání)
Jazyk:
slovensky