Úvod do teorie masové komunikace

Nakladatel:  Portál 2002
Rozebráno
-15%
775 Kč
659 Kč

Anotace

Publikace probírá hlavní oblasti teorie a fungování masových médií, je určena psychologům, pedagogům, odborníkům sociálních oborů, ekonomům, novinářům, manažerům v oblasti marketingu a reklamy.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Denis McQuail

Denis McQuail (1935) patří mezi nejvlivnější teoretiky médií. Jeho texty byly přeloženy do řady jazyků a vyšly po celém světě. K jeho nejznámějším publikacím patří například Television in Politics, několikrát doplňovaná Mass Communication Theory (v Česku vydaná například jako Úvod do teorie masové komunikace), Audience Analysis nebo z aktuálnějších pak právě Journalism and Society, v anglickém originále vydaná v roce 2013. Denis McQuail působil na několika významných univerzitních pracovištích, značnou část akademického života spojil s Amsterdamskou univerzitou (1977–1997), opakovaně ...
Celý medailonek
Do oblíbených
Přihlašte se nebo registrujte a přidejte si autora do oblíbených.

Bibliografické údaje

Název:
Úvod do teorie masové komunikace
Autor:
McQuail, Denis
Nakladatel:
Portál
EAN:
9788073673383
ISBN:
978-80-7367-338-3
Originál:
Mass Communication Theory An Introduction
Překlad:
Jirák, Jan a Kabát, Marcel
Popis:
1× kniha, vázaná, 447 stran, česky
Rozměry:
17 × 24 cm
Rok vydání:
2002 (2. vydání)