Nejprodávanější tituly - leden 2018
ekonomie

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé
ekonomie

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu

422 Kč
Procesní řízení pro manažery
(1x)
Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků.
ekonomie

Procesní řízení pro manažery

224 Kč
Efektivní financování rozvoje podnikání
Systematická a komplexně zpracovaná publikace prezentuje vliv způsobu financování podniku na jeho výkonnost a podává ucelený obraz o možnostech financování podnikových činností.
ekonomie
Ukázky

Efektivní financování rozvoje podnikání

168 Kč
Znalostní management a proces jeho zavádění
Firemní manažeři a studenti v knize najdou ucelený pohled na znalostní management jako moderní manažerskou disciplinu. Po seznámení se s základními pojmy se čtenáři dozví praktické informace o znalostním managementu z různých úhlů pohledu.
ekonomie
Ukázky

Znalostní management a proces jeho zavádění

302 Kč
Marketing a management muzeí a památek
(1x)
Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách?
ekonomie
Ukázky

Marketing a management muzeí a památek

297 Kč
Forex – jak zbohatnout a nekrást
Svět on-line obchodování na finančních trzích se mění ohromnou rychlostí.
ekonomie

Forex – jak zbohatnout a nekrást

404 Kč
Marketingový výzkum
Nové vydání knihy se ucelen zabývá aktuálními metodami a technikami souasného marketingového výzkumu.
ekonomie

Marketingový výzkum

440 Kč
Jak číst účetní výkazy
Nové vydání praktické a přehledné publikace je aktualizováno s ohledem na legislativní změny platné k 1. 1. 2021.
ekonomie

Jak číst účetní výkazy

269 Kč
Základy statistiky
Publikace Základy statistiky přináší elementární poznatky z teorie statistiky a objasňuje podstatu statistického zpracování dat a tuto exaktní vědu přibližuje jako velmi praktickou disciplínu.
ekonomie

Základy statistiky

332 Kč
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás.
ekonomie

Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

359 Kč
Zobrazuji 21 - 30 z 95 položek
<< < 1 2 3 4 5 .. 10 > >>