Nejprodávanější knihy - listopad 2018
ekonomie

Moderní ekonomie
(3x)
Kniha je moderním průvodcem po světě vědy, která ovlivňuje náš každodenní život.
ekonomie

Moderní ekonomie

287 Kč
Co je nového v managementu
Futuristické vize předpokládaly, že rozvoj technologií každému z nás umožní v práci trávit méně času. I když se kolem nás změnilo mnoho, nejběžnějším modelem vztahů na pracovišti zůstává hierarchie nadřízený–podřízený.
ekonomie
Ukázky

Co je nového v managementu

90 Kč
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé
ekonomie

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu

422 Kč
Jak se stát skutečným lídrem
(1x)
Ke správnému vedení lidí nestačí mít jen pouhé vysoké IQ. Kromě „obyčejné“ inteligence totiž musí mít každý skutečný lídr ještě jinou - EMOČNÍ.
ekonomie

Jak se stát skutečným lídrem

224 Kč
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
ekonomie

Marketing management

2 061 Kč
Vzestup peněz
Kniha předního britského historika z je věnována otázkám rozvoje finančního hospodářství, měnového systému a ekonomickým recesím v 19. a 20. století. Jak změnila moc peněz mentální chování lidí? A jak ekonomika zvítězila nak politikou klasického 19. věku?
ekonomie

Vzestup peněz

423 Kč
Jak z dobré firmy udělat skvělou
Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl?
ekonomie

Jak z dobré firmy udělat skvělou

455 Kč
Marketingový výzkum
Nové vydání knihy se ucelen zabývá aktuálními metodami a technikami souasného marketingového výzkumu.
ekonomie

Marketingový výzkum

440 Kč
Kdo chce naše peníze?
(6x)
Knížka přední české ekonomky mladé generace se nevyhýbá nepříjemným otázkám. Je určena pro každého, kdo chce slyšet jasné ekonomické odpovědi a kdo se nebojí používat zdravý rozum.
ekonomie

Kdo chce naše peníze?

134 Kč
Mikroekonomie
Druhé vydání Mikroekonomie je určeno všem zájemcům o mikroekonomickou větev ekonomie, která analyzuje chování ekonomických subjektů, ať již jsou jimi jednotlivci, domácnosti, podniky nebo vláda.
ekonomie

Mikroekonomie

449 Kč
Zobrazuji 21 - 30 z 57 položek
<< < 1 2 3 4 5 6 > >>