Nejprodávanější tituly - leden 2020
ekonomie

Ekonomie dobra a zla
(3x)
Ekonomii dobra a zla publikovalo v roce 2011 prestižní nakladatelství Oxford University Press. Od té doby kniha oslovuje nejen české, ale i zahraniční čtenáře.
ekonomie

Ekonomie dobra a zla

358 Kč
Čtyřhodinový pracovní týden
(3x)
Peníze mají hodnotu jen tehdy, pokud máte čas si je užít. Strávíte-li své mládí v kanceláři, nejsou Vám k ničemu...
ekonomie

Čtyřhodinový pracovní týden

386 Kč
Investování pro začátečníky
(1x)
Po přečtení této knihy budete mít dost informací a odvahy, abyste udělali první investorské krůčky. Abyste zainvestovali peníze, mohli jít k poradci a věděli, co od něj chtít a abyste byli chytřejší než finanční poradce, kterému pak nenaletíte.
ekonomie
Ukázky

Investování pro začátečníky

144 Kč
Jak jsme se stali kolonií
(9x)
Renomovaná ekonomka s politologickým vzděláním ve své nové knize s provokativním, leč bohužel přiléhavým názvem, popisuje cestu, kterou jsme od tzv. sametové revoluce až po dnešek prošli, analyzuje současnou situaci a zároveň načrtává možnosti vývoje
ekonomie

Jak jsme se stali kolonií

268 Kč
Koučování
Bestseller uznávaného britského poradce a jednoho z nejvyhledávanějších evropských koučů objasňuje přínos koučování pro uvolňování lidského potenciálu a zvyšování individuální výkonnosti, zkoumá dynamiku rozvoje týmu a rozebírá problematiku koučování v podmínkách globalizace.
ekonomie

Koučování

314 Kč
Základy marketingu
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy.
ekonomie

Základy marketingu

323 Kč
Intuitivní marketing prodává
Předkládaná kniha vám řekne, jak prostřednictvím moderních technologií a internetu, ale i tradičně tváří v tvář, oslovit nejen rozum, ale také instinkty a emoce klientů a dosáhnout tak prodejního a podnikatelského úspěchu.
ekonomie
Ukázky

Intuitivní marketing prodává

140 Kč
Marketing neziskových organizací
Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací.
ekonomie
Ukázky

Marketing neziskových organizací

69 Kč
Naučte se investovat
Autor vás povede tak, že se naučíte rozlišovat mezi investicemi a spekulacemi, naučíte se správně chápat riziko, odhadovat vnitřní hodnotu akcie, rozlišovat mezi investičními strategiemi.
ekonomie

Naučte se investovat

241 Kč
Akciové investice
Tento investiční bestseller obsahuje řadu příkladů z autorovy více než dvacetileté investiční kariéry.
ekonomie

Akciové investice

269 Kč
Zobrazuji 1 - 10 z 127 položek
1 2 3 .. 13 > >>