Nejprodávanější e-knihy v roce 2021
média a komunikace

Česky psané časopisy pro děti (1850-1989)
Jako předmět zkoumání zvolil autor knihy česky psané časopisy pro děti. Jedná se o dosud málo zmapovanou oblast historie českých médií, zahrnující desítky titulů, z nichž některé formovaly celé generace, a jiné jsou dnes již téměř zapomenuty.
média a komunikace
Ukázky

Česky psané časopisy pro děti (1850-1989)

290 Kč
Minimum akademického bontonu
Známá a zkušená autorka čtivým způsobem seznamuje čtenáře se způsoby chování a jednání na akademické půdě, na odborných stážích, kongresech, sympoziích a obdobných akcích napříč všemi obory.
média a komunikace
Ukázky

Minimum akademického bontonu

140 Kč
Komunikace ve veřejné správě
Komunikace ve veřejné správě bývá v představách veřejnosti spojována s riskantní chůzí po laně visícím nad hlubokou propastí, které se trvale účastní jen vycvičení akrobaté, zvyklí na pády a pokřik obecenstva.
média a komunikace
Ukázky

Komunikace ve veřejné správě

314 Kč
Internetová publicistika
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média.
média a komunikace
Ukázky

Internetová publicistika

237 Kč
Masová komunikace a veřejné mínění
Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti.Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána společností médií a informací.
média a komunikace
Ukázky

Masová komunikace a veřejné mínění

254 Kč
Politika a média v konzumní společnosti
Publikace si klade za cíl mapovat, analyzovat a popsat dosud známé procesy provázanosti mediální komunikace s veřejnou politikou. Měla by být souhrnem toho, co v současné době sociální vědy řeší a jaké konceptuální rámce k tomu uplatňují.
média a komunikace
Ukázky

Politika a média v konzumní společnosti

237 Kč
Pytláci textů
Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli „na přání“.
média a komunikace
Ukázky

Pytláci textů

249 Kč
Výzkum médií
Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií.
média a komunikace
Ukázky

Výzkum médií

654 Kč
Proč cítím to, co ty
Knížka je určena široké laické i odborné veřejnosti, zejména rodičům, partnerům, učitelům, manažerům, psychologům a všem, které zajímá tajemství komunikace mezi lidmi.
média a komunikace
Ukázky

Proč cítím to, co ty

212 Kč
Psychologické základy verbální komunikace
Publikace se zabývá vnitřními souvislostmi mezi jazykem a lidskou psychikou. Zvláštní pozornost je věnována její poznávací funkci, zejména myšlení. Hlavním tématem je neobyčejně složitý vztah vnitřní řeči a interpersonální komunikace.
média a komunikace
Ukázky

Psychologické základy verbální komunikace

424 Kč
Lege artis v medicíně
Předkládaná publikace je dalším dílem spojeným se sérií publikací na téma „Etika a komunikace v medicíně“. Jedná se o monografickou publikaci, která skládá fakta, poznatky a názory významných reprezentantů daných oborů.
média a komunikace
Ukázky

Lege artis v medicíně

305 Kč
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace
Ukázky

Marketing management

1 947 Kč
Public relations a zpravodajství
Kniha sleduje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii).
média a komunikace
Ukázky

Public relations a zpravodajství

69 Kč
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání?
média a komunikace
Ukázky

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

212 Kč
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci
Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu soukromého a veřejného ve světě marketingové komunikace.
média a komunikace
Ukázky

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci

69 Kč
Mediální komunikace pro management
Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi.
média a komunikace
Ukázky

Mediální komunikace pro management

195 Kč
Stylistika pro žurnalisty
Publikace představuje základní studijní materiál vedoucí ke zvládnutí jazykové kultury, stylizace a kompozice žurnalistického textu.
média a komunikace
Ukázky

Stylistika pro žurnalisty

319 Kč
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
Kniha ukazuje, jak různě lze pohlížet na vztah tradičního a nového ve světě marketingové komunikace.
média a komunikace
Ukázky

Tradiční a nové v marketingové komunikaci

69 Kč
Žena a muž v marketingové komunikaci
Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace.
média a komunikace
Ukázky

Žena a muž v marketingové komunikaci

69 Kč
Cybersex - forma internetové komunikace
Kniha o komunikaci, Internetu a lidské sexualitě.
média a komunikace
Ukázky

Cybersex - forma internetové komunikace

99 Kč
Zobrazuji 41 - 60 z 60 položek
<< < 1 2 3