Nejprodávanější e-knihy - duben 2022
média a komunikace

A odkud bych asi tak byl? - 20%
(5x)
Miroslav Karas působil v Rusku jako zahraniční reportér České televize a stal se svědkem mnoha zásadních momentů moderní ruské historie. Přinášel reportáže z dění v Donbasu i na Krymu, informoval o soudu s pilotkou Savčenkovou, zblízka sledoval Vladimira Putina a z první ruky zažil Olympijské hry v Soči.
média a komunikace
Ukázky

A odkud bych asi tak byl?

279 Kč
223 Kč
Novinářky - 20%
(5x)

Česká mediální scéna pohledem žen, které mají zásadní vliv na její podobu Moderují zpravodajské pořady, vedou velké mediální domy, píšou o tématech, která hýbou světem. Jaké překážky musely ve své kariéře zdolávat a kde berou motivaci?

média a komunikace
Ukázky

Novinářky

299 Kč
239 Kč
Tohle není propaganda - 20%
(2x)
Žijeme ve zrychlené době plné nejrůznějších vlivů. Cílené reklamy, hackeři, internetoví boti, ISIS, Putin, trollové, Trump – ti všichni se snaží otřást naším vnímáním reality.Surreálné atmosféře, jejímž cílem je nás dezorientovat.
média a komunikace
Ukázky

Tohle není propaganda

199 Kč
159 Kč
Pandemie: anatomie krize - 20%
Třicet tisíc obětí, přeplněné nemocnice, zavřené školy, sporná politická rozhodnutí. Ale také hrdinství zdravotníků a naděje na ukončení krize v podobě očkování. Další vlny koronavirové pandemie zasáhly Česko nebývale tvrdě.
média a komunikace
Ukázky

Pandemie: anatomie krize

439 Kč
351 Kč
Kdo ví, kde budu zítra - 20%
(5x)

Tomáš Etzler (* 1963) je český novinář, který v letech 2007 až 2014 působil jako stálý zpravodaj České televize v Číně. V roce 1999 začal pracovat pro CNN jako editor zpráv a poté působil pět let jako válečný zpravodaj CNN na Haiti, v Iráku a v Afghánistánu.    

média a komunikace
Ukázky

Kdo ví, kde budu zítra

249 Kč
199 Kč
Základy teorie krizového managementu - 20%
Publikace je určena především studentům dvouoborového studia studijního oboru Ochrana obyvatelstva se zaměřením na vzdělávání na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze.
média a komunikace
Ukázky

Základy teorie krizového managementu

130 Kč
104 Kč
Metrická společnost - 20%
Všudypřítomný jazyk hodnocení a bodování zásadně změnil naše vnímání hodnoty a statusu. Vzestup kvantifikace vytvořil a posílil sociální hierarchie a kvalitativní rozdíly proměnil v kvantitativní nerovnosti.
média a komunikace
Ukázky

Metrická společnost

200 Kč
160 Kč
Mluv jako TED - 20%

Chyťte svým projevem posluchače za srdce! Chcete, aby vás ostatní poslouchali? Abyste zaujali, musíte své nápady umět prodat. To je dovednost, která otevírá bránu ke splnění vašich snů.

média a komunikace
Ukázky

Mluv jako TED

249 Kč
199 Kč
Kritické myšlení - 20%
Publikace je věnována kritickému myšlení a kognitivním zkreslením. Kritické myšlení je jednou z nejpotřebnějších dovedností pro 21. století, ale zároveň je jednou z dovedností, která ve výuce na všech stupních škol nejvíce chybí.
média a komunikace
Ukázky

Kritické myšlení

69 Kč
55 Kč
Pytláci textů - 20%
Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli „na přání“.
média a komunikace
Ukázky

Pytláci textů

249 Kč
199 Kč
Odprezentuj - 20%

Připravte se na cestu k poutavým prezentacím. Okouzlete publikum neotřelými slajdy, přesvědčte obchodní partnery pomocí dat, přitáhněte pozornost posluchačů poutavým příběhem. Naučte se vytvářet prezentace, díky kterým vystoupíte z řady.

média a komunikace
Ukázky

Odprezentuj

279 Kč
223 Kč
Média, lži a příliš rychlý mozek - 20%
(1x)
Autorem knihy je spoluzakladatel webu manipulatori.cz, který se snaží podporovat nezávislé a kritické myšlení a odkrývat mediální lži.
média a komunikace
Ukázky

Média, lži a příliš rychlý mozek

229 Kč
183 Kč
Žurnalistika a společnost - 20%
Kniha představuje přehlednou syntézu základních pohledů na charakter a poslání žurnalistiky a nabízí teoretické základy pro její zkoumání a reflexi. Díky přístupnému stylu zpracování ji ocení nejen odborná veřejnost.
média a komunikace
Ukázky

Žurnalistika a společnost

220 Kč
176 Kč
Česky psané časopisy pro děti (1850-1989) - 20%
Jako předmět zkoumání zvolil autor knihy česky psané časopisy pro děti. Jedná se o dosud málo zmapovanou oblast historie českých médií, zahrnující desítky titulů, z nichž některé formovaly celé generace, a jiné jsou dnes již téměř zapomenuty.
média a komunikace
Ukázky

Česky psané časopisy pro děti (1850-1989)

290 Kč
232 Kč
Jak získat a ovlivnit téměř každého - 20%
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace
Ukázky

Jak získat a ovlivnit téměř každého

271 Kč
217 Kč
Marketing management - 20%
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace
Ukázky

Marketing management

1 947 Kč
1 558 Kč
Cybersex - forma internetové komunikace - 20%
Kniha o komunikaci, Internetu a lidské sexualitě.
média a komunikace
Ukázky

Cybersex - forma internetové komunikace

99 Kč
79 Kč