Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
Monografie se v interdisciplinární perspektivě zabývá známými i méně viditelnými ohnisky napětí především v Rohu Afriky, regionu Velkých jezer a západní Africe.
Publikace představuje rozvojové aktivity probíhající uvnitř východního bloku a působení socialistických zemí ve světě, který se tehdy nazýval „třetím“.
Soužití v Evropské unii i její současná krize jsou podněty k zamyšlení nad tím, co Evropa znamená a jak vznikla. Úkolem této knížky je pokusit se zodpovědět, jak vznikala Evropa v dějinném procesu.
Monografie přináší pohled na proměny českého pivovarství v porevolučním období. Je doplněna několika výzkumy vnímání druhů a značek piva vysokoškolskými studenty.
Co by znamenal návrat ke zlatému standardu?Jakou roli hraje v historickém kontextu zlato? Profesor podnikové ekonomiky Dr. Hans J. Bocker - přední švýcarský ekonom se v knize věnuje aktuálnímu tématu dnešní doby - nemocnému peněžnímu hospodářství.
Česko-německé nacionální soupeření druhé poloviny 19. a první poloviny 20. století mělo celou řadu podob. Práce graduje zostřením nacionálních konfrontací ve 30. letech.
Text je koncipován jako studijní materiál pro posluchače sociologie, andragogiky, personálního řízení a příbuzných oborů. Nabízí obecnou orientaci v základních sociologických otázkách.