Kevin Lane Keller, Philip Kotler - Marketing management, ...

Marketing management, 12. vydání

Nakladatel: Grada 2007
- 7%
2 045 Kč
běžná cena 2 199 Kč
Pohlídat

Anotace

Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize, Kevin Lane Keller, autor bestselleru Strategické řízení značky, který je předním expertem na problematiku brand managementu. Autoři...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketing management, 12. vydání
Autor:
Keller, Kevin Lane a Kotler, Philip
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788024713595
ISBN:
978-80-247-1359-5
Doporučená prodejní cena:
2 199 Kč
Originál:
Marketing Management, 12. vydání
Překlad:
Černá, Štěpánka, Faktor, Viktor a Juppa, Tomáš
Popis:
1× kniha, vázaná, 792 stran, česky
Rozměry:
20 × 26 cm
Rok vydání:
2007 (1. vydání)