Snížená cena Skladem

Psychologie médií

Nakladatel:  Grada 2012
Skladem
Na prodejnách 
Možné zakoupit na následujících prodejnách (za běžnou cenu bez internetové slevy):
Stav skladu na prodejnách bez záruky.
-62%
349 Kč
134 Kč

Anotace

Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé. Autor této poutavé knihy David Giles, který je lektorem psychologie médií při britské University of Winchester, zkoumá naše vztahy s médii, zabývá se účinky reklamy, adorací celebrit a vlivem médií na chování lidí. Studentům,...

Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Recenze z medií

Giles, David: Psychologie médií

Po psychologii sportu nebo mezilidských vztahů vydalo nakladatelství Grada v ediční řadě Z pohledu psychologie knihu Psychologie médií Davida Gilese. U nás se zabydlel obor mediální studia, mezi nímž a psychologií panuje spíše napjatý vztah, který skřípe už v samotném zaměření psychologie na jedince a poté v upřednostňované metodologii výzkumu. Média nahlížená psychologickou perspektivou jsou tak příjemným zpestřením nabídky knih zabývajících se studiem médií na českém trhu.
Celá recenze

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Psychologie médií
Autor:
Giles, David
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788024739212
ISBN:
978-80-247-3921-2
Originál:
Psychology of the Media
Překlad:
Šolcová, Helena
Popis:
1× kniha, brožovaná, 200 stran, česky
Rozměry:
16,4 × 24 cm
Rok vydání:
2012 (1. vydání)