Nejprodávanější tituly v roce 2020
ekonomie

Marketing - Základy marketingu 1. díl: Učebnice studenta - Marek Moudrý - 10%
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
ekonomie

Marketing - Základy marketingu 1. díl

260 Kč
234 Kč
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů.
ekonomie
Ukázky

Marketingová komunikace v místě prodeje

421 Kč
Normy mank přirozených úbytků, úhynů zvířat a ztratného zásob: praktický návod s podklady na jejich určení - Jiří Dušek
Připravili jsme pro vás praktickou příručku pro stanovení vlastních, ekonomicky zdůvodněných norem mank. Je vhodná pro firmy a organizace, které mají povinnost určit vlastní normy mank, ale i pro správce daně.
ekonomie
Ukázky

Normy mank přirozených úbytků, úhynů zvířat a ztratného zásob

195 Kč
Nová společnost s ručením omezeným - 3. vydání: právo - účetnictví - daně - Eva Dvořáková, Lucie Josková, Markéta Pravdová
Kniha řeší komplexně právní, daňové i účetní aspekty všech společností s ručením omezeným. Součástí jsou možné formulace společenské smlouvy a mnoho příkladů. Nové vydání zohledňuje názorový posun, ke kterému aktuálně dochází.
ekonomie
Ukázky

Nová společnost s ručením omezeným - 3. vydání

237 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku IV.: Ochrana životního prostředí - Radim Bačuvčík
Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti.
ekonomie
Ukázky

Sociální marketingové kampaně v Česku IV.

69 Kč
Ekonomická a politická transformace Číny: Nové rozbory - Wei Xiaoping - 10%
Kniha se věnuje výrazné transformaci, která v oblasti ekonomiky a částečně také v oblasti politiky probíhala v Číně v posledních desetiletích a která významně ovlivnila jak čínské prostředí, tak i globální ekonomiku.
ekonomie

Ekonomická a politická transformace Číny

140 Kč
126 Kč
Hodnocení učitelů: Náměty pro práci ředitelů škol a školských zařízení - Irena Trojanová - 10%
Hodnocení pracovníků je nedílnou součástí práce každého vedoucího pracovníka. I ředitel školy musí hodnotit své pedagogy, jen v porovnání s jinými vedoucími pracovníky má mnohem složitější pozici.
ekonomie

Hodnocení učitelů

359 Kč
323 Kč
Inovace je rozhodnutí - Adam Novák
Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace? Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy? Na tyto a mnohé další otázky vám odpoví zkušený autor.
ekonomie
Ukázky

Inovace je rozhodnutí

254 Kč
Základy statistiky: Aplikace v technických a ekonomických oborech - Marek Sedlačík, Jiří Neubauer, Oldřich Kříž
Důraz se zde klade na pochopení statistické filozofie, tj. specifického způsobu myšlení spojeného s teorií i praxí odhadování. Druhé vydání je rozšířeno o kapitolu regresní počet.
ekonomie
Ukázky

Základy statistiky

297 Kč
Zaměstnavatelé versus zaměstnanci - Vladimír John - 10%
(2x)
Na velmi úspěšné knihy JAK PODNIKAT BEZ RIZIKA a PODNIKATELÉ VERSUS PODVODNÍCI z r. 2016 navazuje Vladimír John tématem, jež se dotýká téměř každého podnikatele....
ekonomie

Zaměstnavatelé versus zaměstnanci

297 Kč
267 Kč
Interní komunikace je nutnost! - Jarka Kovaříková - 10%
Kniha proto svižnou a čtivou formou shrnuje, co musí ve firmě fungovat, aby fungovala také interní komunikace, jaká je praxe ve firmě, jaké jsou cílové skupiny a komunikační kanály a jak je využívat.
ekonomie
Ukázky

Interní komunikace je nutnost!

249 Kč
224 Kč
Moderní řízení hotelového provozu: 5., zcela přepracované vydání - Jaromír Beránek,  kol.
Přepracované vydání úspěšného titulu, který opakovaně vychází od roku 1996 zachycuje ohromný rozvoj, kterým hotelnictví v České republice prošlo a přináší aktuální novinky důležité pro tento obor.
ekonomie
Ukázky

Moderní řízení hotelového provozu

280 Kč
Projektové řízení pro projektové manažery: Průvodce projektovým řízením pomocí případových studií - Kateřina Hrazdilová - Bočková, Radka Vaníčková
Cílem předkládané publikace je nabídnout studentům vysokých škol ekonomických oborů a MBA studijních programů, ale i začínajícím projektovým manažerům a projektovým koordinátorům v praxi, metodickou pomůcku tzv. průvodce projektovým řízením.
ekonomie
Ukázky

Projektové řízení pro projektové manažery

199 Kč
Marketingový plán na pivním tácku - Magdalena Čevelová
„Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek,“ napsal německý sociolog Thomas Patalas. A právě od něj jsem si vypůjčila název. Marketingový plán totiž vůbec nemusí být složitý dokument.
ekonomie
Ukázky

Marketingový plán na pivním tácku

199 Kč
Podniková architektura - Alena Buchalcevová, Libor Gála, Jaroslav Jandoš
Podniková architektura napomáhá manažerům podniků v efektivním a pružném rozhodování o změnách v podniku tak, aby podnik v současném globálním konkurenčním prostředí byl schopen dlouhodobé existence.
ekonomie
Ukázky

Podniková architektura

300 Kč
Praktický průvodce českými účetními výkazy v německém jazyce aneb překlad z češtiny do němčiny - Zuzana Černá - 10%
Kniha je určena pro účetní pracovníky, auditory, poradenské organizace, jazykové a ekonomické školy, studenty a pedagogické pracovníky ekonomických škol, organizace zabývající se zpracováním softwaru pro účetnictví.
ekonomie

Praktický průvodce českými účetními výkazy v německém jazyce aneb překlad z češtiny do němčiny

299 Kč
269 Kč
Abeceda mzdové účetní 2014 -  kol. - 10%
Bestseller Abeceda mzdové účetní, který je určen pracovníkům, jež se zabývají především mzdovou a personální agendou.
ekonomie

Abeceda mzdové účetní 2014

659 Kč
593 Kč
Finanční trhy: 4., aktualizované a rozšířené vydání - Oldřich Rejnuš
(2x)
Publikace se věnuje fungování finančních trhů a investičním instrumentům. Nové vydání je aktualizováno a rozšířeno o problematiku regulace a dohledu ve finančním systému a o obchodování na měnových trzích.
ekonomie
Ukázky

Finanční trhy

757 Kč
Hudba v televizní reklamě: Struktura hudební složky reklam v českých televizích - Radim Bačuvčík
Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná.
ekonomie
Ukázky

Hudba v televizní reklamě

69 Kč
Sebepoznání, sebeřízení a stres: Praktický atlas sebezvládání – 3., doplněné vydání - Jiří Plamínek - 10%
Třetí vydání úspěšné publikace je přehledněji uspořádáno a doplněno o nové poznatky a zkušenosti. Obsahuje šest nových tabulí, věnovaných kontextu sebezvládání - úspěchu, vitalitě a biologickému a společenskému rámci lidského života.
ekonomie

Sebepoznání, sebeřízení a stres

289 Kč
260 Kč
Zobrazuji 181 - 200 z 406 položek
<< < 1 .. 8 9 10 11 12 .. 21 > >>