Nejprodávanější tituly - prosinec 2021
ekonomie
Kniha
E-Kniha
Bazar
Soubor pojednání zaměřených na zřídka zmiňované skutečnosti, týkající se kapitalismu volné soutěže, volného trhu atd.
ekonomie
23 věcí, které vám neřeknou o kapitalismu
Ha-Joon Chang
296 Kč
Kniha
E-Kniha
Publikace srozumitelně, čtivě a na názorných příkladech seznamuje techniky a další odborníky bez ekonomického vzdělání se základy finančního řízení podniků a projektů.
ekonomie
Finanční průvodce nefinančního manažera
Jakub Slavík
134 Kč
Kniha
E-Kniha
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
ekonomie
Marketing management
Kevin Lane Keller
,
Philip Kotler
2 061 Kč
Kniha
E-Kniha
Na trhu ojedinělá publikace je určena ekonomům, podnikatelům, obchodníkům, pracovníkům státní správy, studentům vysokých škol a dalším zájemcům o tuto problematiku.
ekonomie
Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století
Ludmila Štěrbová
,
kol.
386 Kč
Kniha
E-Kniha
V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety.
ekonomie
Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol
Soňa Gullová
314 Kč
Kniha
E-Kniha
Cílem této monografie je podat čtenáři komplexní pohled na problematiku finanční gramotnosti, zadlužování a trh spotřebitelských úvěrů v České republice včetně relevantní právní úpravy, regulace a dozoru nad tímto sektorem.
ekonomie
Navigátor bezpečného úvěru
Petr Teplý
,
kol.
207 Kč
E-Kniha
Kniha se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování.
ekonomie
Ukázky
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality
Vratislav Kozák
,
Jan Závodný Pospíšil
69 Kč
Kniha
E-Kniha
Třetí vydání úspěšné publikace je přehledněji uspořádáno a doplněno o nové poznatky a zkušenosti. Obsahuje šest nových tabulí, věnovaných kontextu sebezvládání - úspěchu, vitalitě a biologickému a společenskému rámci lidského života.
ekonomie
Sebepoznání, sebeřízení a stres
Jiří Plamínek
260 Kč
Kniha
E-Kniha
Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou.
ekonomie
Ukázky
Efektivní krizová komunikace
Radek Chalupa
220 Kč
1
2
3
4
5
(1x)
Kniha
E-Kniha
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu.
ekonomie
Ukázky
Jak psát reklamní text
Zdeněk Křížek
,
Ivan Crha
246 Kč
Zobrazuji
141 - 150
z
169
položek
<<
<
1
..
13
14
15
16
17
>
>>