Nejprodávanější tituly - prosinec 2021
ekonomie

23 věcí, které vám neřeknou o kapitalismu
Soubor pojednání zaměřených na zřídka zmiňované skutečnosti, týkající se kapitalismu volné soutěže, volného trhu atd.
ekonomie

23 věcí, které vám neřeknou o kapitalismu

296 Kč
Finanční průvodce nefinančního manažera
Publikace srozumitelně, čtivě a na názorných příkladech seznamuje techniky a další odborníky bez ekonomického vzdělání se základy finančního řízení podniků a projektů.
ekonomie

Finanční průvodce nefinančního manažera

134 Kč
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
ekonomie

Marketing management

2 061 Kč
Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století
Na trhu ojedinělá publikace je určena ekonomům, podnikatelům, obchodníkům, pracovníkům státní správy, studentům vysokých škol a dalším zájemcům o tuto problematiku.
ekonomie

Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století

386 Kč
Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol
V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety.
ekonomie

Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol

314 Kč
Navigátor bezpečného úvěru
Cílem této monografie je podat čtenáři komplexní pohled na problematiku finanční gramotnosti, zadlužování a trh spotřebitelských úvěrů v České republice včetně relevantní právní úpravy, regulace a dozoru nad tímto sektorem.
ekonomie

Navigátor bezpečného úvěru

207 Kč
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality
Kniha se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování.
ekonomie
Ukázky

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

69 Kč
Sebepoznání, sebeřízení a stres
Třetí vydání úspěšné publikace je přehledněji uspořádáno a doplněno o nové poznatky a zkušenosti. Obsahuje šest nových tabulí, věnovaných kontextu sebezvládání - úspěchu, vitalitě a biologickému a společenskému rámci lidského života.
ekonomie

Sebepoznání, sebeřízení a stres

260 Kč
Efektivní krizová komunikace
Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou.
ekonomie
Ukázky

Efektivní krizová komunikace

220 Kč
Jak psát reklamní text
(1x)
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu.
ekonomie
Ukázky

Jak psát reklamní text

246 Kč
Zobrazuji 141 - 150 z 169 položek
<< < 1 .. 13 14 15 16 17 > >>