Nejprodávanější e-knihy - únor 2024
média a komunikace

Novinářem v Číně 2: Nezešílet! - Tomáš Etzler
(5x)
Ponořte se do víru zážitků asijské dekády Tomáše Etzlera, vydala by na několik lidských životů. Jak vývoj Číny ovlivnila politika jednoho dítěte? Jaké je zde postavení žen?
média a komunikace
Ukázky

Novinářem v Číně 2

329 Kč
Fakta musí zatančit - Mariusz Szczygiel
Proč bez detailu nelze nazřít celek? Čím se liší fakt od faktu prezentovaného čtenářům? Je skutečně Chladnokrevně Trumana Capoteho prvním románem non-fiction? K čemu může reportérovi posloužit hodně dlouhá šála?
média a komunikace
Ukázky

Fakta musí zatančit

249 Kč
Jako bych žila dva životy: Rozhovor s Danielou Drtinovou - Milan Ohnisko
(1x)
Otevřený rozhovor básníka Milana Ohniska s výjimečnou moderátorkou Danielou Drtinovou – a také s jednadvaceti „nejbližšími a blízkými“.
média a komunikace
Ukázky

Jako bych žila dva životy

299 Kč
Kdo ví, kde budu zítra - Tomáš Etzler, Jindřich Šídlo
(5x)

Tomáš Etzler (* 1963) je český novinář, který v letech 2007 až 2014 působil jako stálý zpravodaj České televize v Číně. V roce 1999 začal pracovat pro CNN jako editor zpráv a poté působil pět let jako válečný zpravodaj CNN na Haiti, v Iráku a v Afghánistánu.    

média a komunikace
Ukázky

Kdo ví, kde budu zítra

249 Kč
V síti dezinformací: Proč věříme alternativním faktům - Jiří Táborský
(1x)
Ústřední témata knihy jsou šíření dezinformací v online prostředí a psychologie davu.
média a komunikace
Ukázky

V síti dezinformací

229 Kč
Media life: Život v médiích - Mark Deuze
Publikace předkládá ucelenou a originální koncepci „života v médiích“. Přestože člověk obvykle trvá na pojetí technologie jako něčeho, co je vůči životu vnější, média nejen reprodukují, ale i utvářejí svět, v němž žijeme.
média a komunikace
Ukázky

Media life

210 Kč
Marketing management: 14. vydání - Kevin Lane Keller, Philip Kotler
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace
Ukázky

Marketing management

1 947 Kč
Public relations a zpravodajství: Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii - Jan Tomandl
Kniha sleduje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii).
média a komunikace
Ukázky

Public relations a zpravodajství

69 Kč
Informační gramotnost - Michal Černý
Kniha nabízí pohled do historického pozadí formulování koncepce informační gramotnosti jako určitého nástroje pro úspěšnou adaptaci na informační společnost.
média a komunikace
Ukázky

Informační gramotnost

382 Kč
Marketingová komunikace a public relations: Výklad pojmů a teorie oboru - Jan Halada (ed.)
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání, a obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel.
média a komunikace
Ukázky

Marketingová komunikace a public relations

Jan Halada (ed.)
150 Kč
Zobrazuji 1 - 10 z 18 položek
1 2 > >>