Reklamace


Jestli Vás potkala ta nepříjemnost, že musíte zakoupené zboží reklamovat, zde je návod, jak reklamaci rychle vyřídit:

Nebo chcete vrátit zboží v zákonné 14denní lhůtě?

Podání reklamace:

 

  1. Vyplňte reklamační formulář on-line
    V sekci Můj Kosmas prosím vyplňte reklamační on-line formulář – tato možnost je určena pouze pro registrované zákazníky.
  2. Zašlete nám e-mail. E-mail musí obsahovat:
    • číslo objednávky
    • zboží, kterého se reklamace týká
    • popis zjištěných závad a jejích projevů
  3. Zavolejte nám

    Zavolejte nám na telefonní číslo: +420 226 519 368 a reklamaci vyřídíme po telefonu. Budeme od Vás potřebovat vědět číslo objednávky a popis zjištěných vad a jejích projevů.

  4. Poštou

    Zašlete nám  vyplněný reklamační list na adresu:
    KOSMAS s.r.o.
    Renata Veverová
    Za Halami 877
    252 62   Horoměřice

Zaslání reklamovaného zboží

Kupující doručí reklamované zboží osobně nebo poštou na adresu prodejce.

KOSMAS s.r.o.
odd. internetového obchodu
Za Halami 877
252 62 Horoměřice

Zboží je nutné doručit k reklamaci kompletní (např. čtečku i s kabelem a dalším příslušenstvím, jež obsahovalo balení).

Jestliže reklamace bude oprávněná, náklady spojené se zaslání zboží vám budou uhrazeny (složenkou či na účet dle dohody).

Rozhodnutí o reklamaci a vrácení peněz

Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů od jejího doručení a vyrozumí kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.

Záruka se nevztahuje na zboží s porušenými ochrannými pečetkami, informativními nálepkami, sériovými čísly, se známkami neoprávněného či neodborného zásahu do přístroje apod.

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.

Každá reklamace je zaznamenána a registrovanému zákazníkovi je přístupná na stránkách knihkupectví v sekci Můj Kosmas, kde je k dispozici náhled na aktuální průběh řešení reklamace a vyjádření prodávajícího.

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet nebo složenkou co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od doručení zboží na naše reklamační oddělení.

 

Vrácení zboží v 14denní lhůtě

Na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží do 14 dnů od data prodeje máte právo vždy, pokud jste spotřebitel (tedy osoba, která při uzavírání smlouvy nejednala v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti). Právo na vrácení zboží Vám vzniká i při osobním odběru a zboží je možné vrátit v rámci této lhůty bez udání důvodu s výjimkou audionahrávek a multimediálních CD-ROM, u kterých byl porušen obal. Lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.

Zákazník má nárok na vrácení částky za toto zboží zaplacené, za splnění následujících podmínek:

  • vrácené zboží nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené, v případě digitálních  nosičů (CD, DVD) nesmí být porušen igelitový přebal.
  • nakupující doručí vrácené zboží osobně nebo poštou na vlastní náklady na adresu prodejce.

Kontakt: Renata Veverová, renata.veverova@kosmas.cz, tel.: 226 519 800

Zaslání zboží

Zboží  doručte osobně nebo zašlete na adresu:

KOSMAS s.r.o.
Renata Veverová
Za Halami 877
252 62   Horoměřice

Vracené zboží prosím dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Pozor: přiložte prosím vyplněný formulář Odstoupení spotřebitele.

Vrácení peněz

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet, složenkou nebo v případě, že jste zboží uhradil kartou, Vám je vrátíme na kartu co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od doručení zboží na naše reklamační oddělení.

 

Vyřizování reklamací podléhá ustanovením následujících právních norem: