Bez loga: Bez prostoru, bez volby, bez práce

Nakladatelé:  Argo, Dokořán 2005
Skladem
548 Kč
466 Kč

Anotace

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve...
Zobrazit celý text

DALŠÍ TITULY V EDICI: Marketing a moderní společnost

Čtenářské recenze

Celkové hodnocení
(2x)
Bohužel v českém vydání knihu shazuje naprosto otřesný překlad.
Někde jsem četl, že tato kniha by měla být povinná četba, souhlasím, hlavně pro všechny, kteří si myslí, že jsou ještě svobodní, a že je konzumní svět míjí..kdepak jedeme v tom všichni a je dobré si o tom číst znova a znova...

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Recenze z medií

Image je (skoro) na nic

(...) Přístup Naomi Kleinové není radikální, zaslepený ani jednostranný; ideologicky má nejblíž k liberalismu. (...) Stylová jasnost a přijatelnost důvodů z Kleinové okamžitě udělaly hvězdu, která se přiřadila ke jménům jako Sontagová, Steinemová či Chomsky a Bez loga si vysloužilo nonsensové nálepky bible či Kapitál antiglobalizačního hnutí. (...) Její kniha je historická a angažovaná, nikoli filozofická. Její přínos je v pronikavé formulaci, v kombinaci již známého s obdivuhodným množstvím faktů a v osvětlení současného kontextu, který je bezprecedentní především co do jednoty korporací a rozmanitosti opozic.

Četba pro Mladé konzervativce

(...) Rozdíly mezi výrobní a prodejní cenou jsou astronomické. Lidé z Evropy a USA jsou pro nadnárodní společnosti dobří jako zákazníci, ale už ne jako zaměstnanci. Kniha Bez loga přináší takových skutečností, ale hlavně dokladů, důkazů a svědectví pět set stran. (...) Málokdo dokáže společenskou studii napsat tak, aby vás mrzela každá chvíle zdržení v četbě. Kanaďanka Naomi Kleinová ano.

Autor/Autorka

Naomi Kleinová

Naomi Kleinová se narodila v Montrealu v roce 1970, žije v Torontu. Mapování celosvětového aktivismu namířeného proti vlivu nadnárodních korporací, ze kterého vzešla kniha Bez loga (poprvé vyšla v roce 2000), věnovala zhruba pět let. Svému tématu se nepřestala věnovat ani po jejím vydání, pravidelně přispívá do kanadského deníku The Globe and Mail, do britského Guardianu i dalších médií, pohostinsky přednášela na prestižních amerických univerzitách Harvard, Yale a New York University. V roce 2002 vychází kromě nového vydání No Logo její nová kniha Fences and Windows: Dispatches from the Front ...
Celý medailonek
Do oblíbených
Přihlašte se nebo registrujte a přidejte si autora do oblíbených.

Bibliografické údaje

Název:
Bez loga
Autor:
Kleinová, Naomi
Nakladatel:
Dokořán Argo
EAN:
9788072036714
ISBN:
80-7203-671-8
Originál:
No Logo
Překlad:
Kaas, Pavel
Popis:
1× kniha, vázaná, 512 stran, česky
Rozměry:
16 × 23 cm
Rok vydání:
2005 (1. vydání)