Skladem

Bez loga: Bez prostoru, bez volby, bez práce

Nakladatelé:  Argo, Dokořán 2005
Skladem
Na prodejnách 
Dostupno na následujících prodejnách (bez záruky):
-15%
548 Kč
466 Kč

Anotace

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že...
Zobrazit celý text

DALŠÍ TITULY V SÉRII: Marketing a moderní společnost

Čtenářské recenze

Celkové hodnocení
(3x)

Vaše hodnocení
Někde jsem četl, že tato kniha by měla být povinná četba, souhlasím, hlavně pro všechny, kteří si myslí, že jsou ještě svobodní, a že je konzumní svět míjí..kdepak jedeme v tom všichni a je dobré si o tom číst znova a znova...
Bohužel v českém vydání knihu shazuje naprosto otřesný překlad.

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Recenze z medií

Image je (skoro) na nic

(...) Přístup Naomi Kleinové není radikální, zaslepený ani jednostranný; ideologicky má nejblíž k liberalismu. (...) Stylová jasnost a přijatelnost důvodů z Kleinové okamžitě udělaly hvězdu, která se přiřadila ke jménům jako Sontagová, Steinemová či Chomsky a Bez loga si vysloužilo nonsensové nálepky bible či Kapitál antiglobalizačního hnutí. (...) Její kniha je historická a angažovaná, nikoli filozofická. Její přínos je v pronikavé formulaci, v kombinaci již známého s obdivuhodným množstvím faktů a v osvětlení současného kontextu, který je bezprecedentní především co do jednoty korporací a rozmanitosti opozic.

Četba pro Mladé konzervativce

(...) Rozdíly mezi výrobní a prodejní cenou jsou astronomické. Lidé z Evropy a USA jsou pro nadnárodní společnosti dobří jako zákazníci, ale už ne jako zaměstnanci. Kniha Bez loga přináší takových skutečností, ale hlavně dokladů, důkazů a svědectví pět set stran. (...) Málokdo dokáže společenskou studii napsat tak, aby vás mrzela každá chvíle zdržení v četbě. Kanaďanka Naomi Kleinová ano.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Bez loga
Autor:
Kleinová, Naomi
Nakladatel:
Dokořán Argo
EAN:
9788072036714
ISBN:
80-7203-671-8
Originál:
No Logo
Překlad:
Kaas, Pavel
Popis:
1× kniha, vázaná, 512 stran, česky
Rozměry:
16 × 23 cm
Rok vydání:
2005 (1. vydání)