Radim Bačuvčík - Hudba v televizní reklamě
Ke stažení

Hudba v televizní reklamě: Struktura hudební složky reklam v českých televizích

Nakladatel: VERBUM Publishing 2013
69 Kč
běžná cena 69 Kč

Anotace

Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Hudba v televizní reklamě
Autor:
Bačuvčík, Radim
Nakladatel:
VERBUM Publishing
EAN:
Doporučená prodejní cena:
69 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 166 stran, 2,6 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2013